دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 189
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات مکانیکی

عنوان کامل:  پروژه بررسی کامپوزیت الیاف طبیعی در تولید قطعات خودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:
باورود به قرن بیست ویکم وبا افزایش جمعیت وبهبود سطح زندگی،تأمین مواداولیه یکی ازدغدغه های مهم بشری است به نحوی که علاوه برکاهش منابع اولیه موردنیازبه واسطه افزایش مصرف،عدم مصرف متوازن وصحیح ازمنابع ،باعث افزایش خسارت به محیط زیست گردیده است.لذایکی از گزینه هایی که موردتوجه خاصی قرارگرفته است،استفاده ازضایعات الیاف طبیعی است.
ازطرفی قطعات داخلی تزئینی خودرو، ترکیبی ازرزینها(ترموپلاستیک یا ترموست)وفیلرهای ارزان قیمت است.درکل رزین به عنوان بستری برای حضور فیلرعمل کرده وبه کامپوزیت امکان شکل پذیری وفرم گیری می دهد.
زمانی که ازکامپوزیت های  ترموپلاستیک تقویت شده استفاده میشود،رزین دردرصدهای پایین فیلرنقش ماتریس رابازی کرده ودردرصدهای بالای فیلر،نقش رزین مانندچسبی است که الیاف رابه هم می چسباند.
فیلرهای این دسته ازکامپوزیت ها را موادی مانندمنسوجات(Textiles & textile scrim)الیاف چوب(wood fiber)آرد چوب(wood flour)،وسلولز تشکیل می دهند.تمام این مواد ارزان قیمت بوده وبه سهولت نیزقابل دسترسی هستند.استفاده ازفیلرهای فوق منجربه کاهش قیمت ووزن قطعه ونیزپایداری آن درشرایط عملکردی میشود.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه استفاده از کامپوزیت در تولید قطعات خودرو ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 193
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه  بررسی دستگاه اندازه گیری مختصات و کاربرد آن در فناوری نانو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 143
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:
امروزه ارقام حاصل از اندازه گيري به عناوين مختلف و بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد . بنابراين كيفيت ارقام حاصله از اندازه گيري بطور مستقيم به اندازه گيري هايي بستگي دارد كه از سيستم هاي اندازه گيري ( ابزار دقيق ) گرفته مي شود . اندازه گيري فرايند مقايسه اي يك كميت بين يك استاندارد تعريف شده و يك مقدار مجهول مي باشد . در عصر شتاب در پيشرفت علمي ، استاندارد خدمات ، توليد و گسترش روشهاي توليد ، روشهاي اندازه گيري نيز گسترش در خور توجهي نموده اند . روش هاي اندازه گيري سه بعدي يكي از مهمترين روش هاي اندازه گيري مي باشند . دستگاه هاي اندازه گيري مختصات (CMM) براي اندازه گيري سه بعدي قطعات و يا هر چيزي كه اندازه هاي آن با پارامترهايي مانند توازي ، تعامد ، زاويه ، ابعاد و ... در آن بايد بصورت سه بعدي اندازه گيري شوند در صنايع مختلفي نظير خودرو سازي ، ماشين سازي، هوا فضا و مخصوصا علم نوین نانو كاربرد وسيعي دارند . در اين مقاله سعي بر اين است كه درك صحيحي از عملكرد ، تاريخچه ، بخش هاي مختلف يك سي.ام.ام ، شرايط محيطي و كاليبراسيون يك دستگاه سي.ام.ام و اصول استفاده از آنها در مقیاس نانو ارائه گردد .


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه دستگاه اندازه گیری مختصات ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 192
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی تکنولوژیهای به خدمت گرفته شده برای کاهش آلاینده ها در خودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 133
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:
آلودگی هوا عبارتست از وجود یک یا چند مورد از مواد آلوده  کننده در فضا نظیر گرد و خاک ، دوده ، گاز ، مایعات معلق ، بو ، دود یا بخار در اندازه یا مدت زمانی که بتواند برای زندگی انسان زیان آور باشد و یا اینکه بدون دلیل در آرامش و لذایذ زندگی و حیات جامعه مداخله نماید . 
اگزوز اتومبیل شماری گازهای سمی را در اتمسفر رها می کند و در بین آنها گازهایی که بیشتر سبب نگرانی هستند ، عبارتند از: مونوکسید کربن ( CO )، هیدروکربن ها ( CH ) ، اکسیدهای ازت   و ذرات معلق(pm). این موارد آلودگی زا ، مستقیم و غیر مستقیم به باران اسیدی ، مه دود ، مسمومیت از مونوکسید کربن و ازدیاد در تجمعات سطح پائین اوزون ربط داده شده اند . اگرچه نشر اگزوز بستگی به میزان مخلوط شدن بنزین و هوا در موتور وسیله نقلیه بنزینی دارد ولی بیش از 90 درصد مونوکسید کربن موجود در شهرها و حدود 30 تا 40 درصد اکسیدهای  ازت موجود در محیطهای شهری ، از اگزوز اتومبیل ناشی می شود . 
روند فراینده افزایش تعداد وسایل نقلیه موتوری در خیابانهای شهرهای بزرگ ، گذشته از مشکلات گوناگون اجتماعی ، مسأله افزایش بی رویه میزان آلودگی محیط زیست ، بخصوص آلودگی هوا و تأثیرات مخرب ناشی از آنرا پدید آورده است . برای از بین بردن یا لااقل کنترل این خطر جدید جدی باید چاره ای اندیشید تا مانع ظهور نتیجه معکوس از این اختراع بی بدیل بشر در طول تاریخ گردیم و همواره آن را به چشم وسیله ای مفید و ابزاری برای آسایش بیشتر انسان تلقی کنیم.در این پروژه سعی بر آن شده تا تکنولوژی هایی که هر کدام به نحوی باعث تصحیح و تکامل این وسیله در زمینه کاهش آلاینده های خروجی از آنشده را معرفی و در حد توان به نحوه عملکرد آنها بپردازیم.
امید است تا موجبات رضایت و خرسندی خوانندگان آن را فراهم آورم.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی آلاینده های خودرو ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 193
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسي عملكرد رله پيلوت در شبكه فوق توزيع
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 115
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:
در تاسيسات الكتريكي مانند شبكه انتقال انرژي ٍ مولد ها و ترانسفورماتورها و اسباب و ادوات ديگر برقي در اثر نقصان عايق بندي و يا ضعف استقامت الكتريكي ٍ ديناميكي و مكانيكي در مقابل فشارهاي ضربه اي پيش بيني نشده و همچنين در اثر ازدياد بيش از حد مجاز درجه حرارت ٍ خطاهايي پديد مي آيد كه اغلب موجب قطع انرژي الكتريكي مي گردد.
اين خطاها ممكن است بصورت اتصال كوتاه ٍ اتصال زمين ٍ پارگي و قطع شدگي هادي ها و خورده شدن و شكستن عايق ها و غيره ظاهر شود.
شبكه برق بايد طوري طرح ريزي شود كه از يك پايداري و ثبات قابل قبول و تا حد امكان مطمئني برخوردار باشد.امروزه قطع شدن برق براي مدت كوتاهي باعث مختل شدن زندگي فردي و قطع شدن برق كارخانه هاي صنعتي و مصرف كننده هاي بزرگ ٍ موسسه هاي علمي و پژوهشي به مدت نسبتاٌٌٌ طولاني موجب زيانهاي جبران ناپذير مي شود لذا قطع شدن و يا قطع كردن دستگاهها و تجهيزات الكتريكي معيوب از شبكه لازم است ولي كافي نيست.
بايد تدابيري بكار برده شود كه برق مصرف كننده اي كه در اثر بوجود آمدن عيب فني از شبكه قطع شده است در كوتاه ترين مدت ممكنه مجدداٌ تامين گردد.
وظيفه رله اين است كه در موقع پيش آمدن خطا در محلي از شبكه برق ٍ متوجه خطا شود ٍ آنرا دريابد و شدت آنرا بسنجد و دستگاههاي خبري را آماده كند و يا در صورت لزوم خود راساٌ اقدام كند و سبب قطع مدار الكتريكي شود.
در اين نوشته سعي شده است رله هاي حفاظتي پيلوتي ٍ اساس كار آنها و همچنين طريقه ارسال اطلاعات در اين رله ها مورد بررسي قرار گيرد.در شش فصل اول از آوردن عكس و مطلب در مورد رله هاي واقعي پرهيز شده است در فصل هشتم رله هاي مربوط به حفاظت پيلوتي پستهاي اختصاصي مترومورد بررسي قرار گرفته است.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسي عملكرد رله پيلوت در شبكه فوق توزيع ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 188
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات سوخت
عنوان کامل: پروژه بررسی تأسیسات ايستگاههاي سوخت گيري CNG
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 77
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:
CNG چيست؟
CNG مخفف عبارت (Compress Natural Gas) كه معني لغوي آن گاز طبيعي فشرده مي باشد كه در درجه حرارت معمولي و در فشار 200 الي 250 اتمسفر نگهداري مي شود.
گاز طبيعي كه حاصل تجزيه مواد ارگانيك در لايه هاي زير زميني است در مخازن عظيم هيدرو كربني زير زمين تشكيل و تجمع مي يابد تركيب گاز طبيعي متشكل از 80 درصد متان كمتر از 12 درصد اتان و 8 درصد گازهاي ديگر است و مي تواند بعنوان سوخت در خودروها و يا جايگزيني براي سوخت هاي فسيلي مورد استفاده قرار گيرد.
CNG  با توجه به شرايط اقليمي ايران و با توجه به وجود شبكه گسترده توزيع گاز جايگزين بسيار مناسبي براي ديگر سوختهاست، زيرا هم هزينه سوخت كمتري را به استفاده كننده تحميل كرده و هم نقش بسزايي در بهبود وضع آلودگي هوا ايفا مي كند همچنين داراي درجه اكتان 13 است كه بعنوان سوخت خودرو بسيار مناسب مي باشد.
از همه مهمتر با مصرف CNG  استفاده منابع طبيعي كشور نيز وضع بهتري پيدا خواهد كرد.
گاز طبيعي نسبت به هوا سبكتر است و به همين دليل در صورت نشت گاز از مخازن ذخيره سوخت و ديگر اجزا به سرعت به سمت بالا حركت مي كند. دماي اشتعال گاز طبيعي تقريباً دوبرابر بنزين است كه همين باعث مي گردد خطر انفجار يا آتش سوزي خوردهاي گاز سوز به شدت كاهش يابد جدا از مشخصات فيزيكي و شيميايي گاز طبيعي، مخازن تخليه گاز طبيعي CNG با استحكام بيشتري در مقايسه با باك هاي معمولي استفاده شده در خودرو ها ساخته مي شود. كليه مخازن ذخيره اين گاز مي توانند به شير جلوكيري از جريان بيش از حد مجهز بوده كه در صورت كاهش ناگهاني فشار نسبت به قطع مسير خروج گاز اقدام كنند.
هم اكنون مصرف روزانه بنزين كشور 56 ميليون ليتر است كه از اين مقدار 40 ميليون ليتر در پالا يشگاههاي داخلي توليد مي شود و مقدار 16 ميليون ليتر واردات داريم كه سالانه رقمي حدود 7/1 ميليارد دلار از بودجه عمومي را به خود اختصاص مي دهد كه بر اساس يارانه انرژي وارداتي بالغ بر 860/103 ميليارد ريال است يعني در حدود 165 دلار در سال براي هر نفر كه با اين حساب سالانه حداقل 13 ميليارد دلار يارانه انرژي مي دهيم از طرفي ايران دومين كشور دارا ي منابع و مخازن زير زميني گاز طبيعي در بين كشورهاي جهان و تقريباً 15 درصد از كل مخازن و منابع گاز طبيعي جهان در كشورمان وجود دارد. در صورتي كه ما بتوانيم از گاز طبيعي بعنوان سوخت جايگزين در خودروها و نيروگاهها و … استفاده نماييم علاوه بر كاهش واردات بنزين و كاهش هزينة دولت براي پرداخت يارانة بنزين توانسته ايم از منابع و مخازن عظيم زيرزميني گازطبيعي استفاده كنيم.سازمان بهينه سازي مصرف سوخت كشور كه در سال 1379 تاسيس شده است متولي اين امر ميباشد.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی تأسیسات ايستگاههاي سوخت گيري CNG ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 180
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات خودرو
عنوان کامل: پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي  چندراهه ورودي موتورخودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 74
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:
از زمان ساخت اولين خودرو تاكنون تلاشهاي فراواني در جهت بهبود عملكرد موتورهاي احتراق داخلي  صورت گرفته است. اين بهبود در ابتدا بيشتر بر روي افزايش توان و گشتاور متمركز بوده است ولي درحال حاضر كاهش آلاينده ها و مصرف سوخت نيز از اهداف اصلي بشمار مي روند براي دستيابي به بهترين عملكرد موتور، تمامي اجزاء آن بايد دقيق 1 طراحي شوند. سيستم مكش موتور بخشي از اين اجزاء مهم بشمار ميرود كه بايد بطور صحيح طراحي شود و معيار چگونگي عملكرد آن با عبارت بازده تنفسي 2 معلوم مي شود و هدف افزايش هرچه بيشتر بازده تنفسي مي باشد. چندراهه ورودي وظيفه توزيع هوا و سوخت به سيلندرها را بر عهده دارد. عملكرد مطلوب يك چندراهه ورودي توزيع يكنواخت مخلوط بين سيلندرها مي باشد. در اين صورت سيلندرها مي توانند عملكرد يكنواخت و يكسان داشته باشند. از طرفي ديگر مطلوب اين است كه افت فشار چندراهه ورودي تا حد ممكن كم باشد تا مخلوط بيشتري به سيلندرها ارسال شده و بازده تنفسي موتور افزايش يابد. (در اين پروژه  از لفظ موتور بجاي موتور احتراق داخلي استفاده شده است ) اصول طراحي چندراهه ورودي موتورهاي با سيستم سوخت رساني چندنقطه اي با تك نقطه اي متفاوت مي باشد. در موتورهاي نوع اول، سوخت در راهگاه و قبل از سوپاپ تزريق مي گردد و در
1 -careful engine design
2 - volumetric efficiency
چندراهه تنها هوا جريان دارد.


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي چندراهه ورودي موتورخودرو ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 187
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل:  پروژه  آهنگری غلطکی (رول فورجینگ)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 60
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:

رول فورجینگ یکی از فرآیندهای شکل دهی فلزات است که در آن کاهش سطح مقطع میله های گرم شده یا شمشالها به وسیله ی عبور دادن آنها از بین دو غلطک متحرک صورت می گیرد که روی هر غلطک یک یا چند شیار همانند وجود دارد و این غلطکها در خلاف جهت یکدیگر می چرخند . 
قاعده ی کلی به کار برده شده در کم کردن سطح مقطع فلز مورد نظر در رول فورجینگ ضرورتاً شبیه آنچه که در آسیابهای غلطکی برای کاهش شمشالها و میله ها به کار برده می شود ، می باشد . 
هر فلزی که می تواند به وسیله روشهای دیگر فورج شود در رول فورجینگ هم می تواند به کار برده شود . زمان ها و دماه های گرم کردن هم شبیه آنچه که در آهنگری فلزات در قالبهای باز یا بسته به کار برده می شود ، می باشند . 
به طور کلی رول فورجینگ در دو حوزه ی عملیات اصلی ، در تولید کردن یک قطعه با شکل مشخص . 
مثالهایی نمونه از این مقوله عبارتند از : شافتهای مخروطی ، فنرهای تیغه ای مخروطی ، تیغه ی چاقو ، بیل و بیلچه های دستی و بسیاری از وسایل مورد استفاده در کشاورزی و صنعت . 
2- به عنوان عملیات مقدماتی برای حفظ ماده و تعداد ضربه ها در مراحل بعدی آهنگری در قالبهای بسته . 
با این روش می توان به سطح مقطع های مختلف در طول بیلت دست یافت . برخی قطعاتی که پیش فرم آنها توسط رول فورجینگ انجام می شود عبارتند از : میل لنگ ، میله های متصل کننده ، اکسل جلوی اتومبیل و بسیاری دیگر از قطعات وسایل نقلیه . 
از مزایای عمده ی این فرآیند نسبت به دیگر فرآیندهای آهنگری می توان به مواردی مانند قابلیت تولید بالا ، شرایط کاری مناسب ، طولانی بودن عمر قالب ها ، بهبود خواص مکانیکی و ... اشاره کرد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه آهنگری غلطکی (رول فورجینگ) ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 184
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات علمی، تحقیقات نیروگاه ها
عنوان کامل: پروژه بررسي عملكـرد نيـروگاههاي بـادي در ايران
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 117
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:

بادهاي جهان جمعاً حدوداً 2700 TW (T=1012) انرژي در خود نهفته دارند. هزاران سال است كه انسان براي بدست آوردن جزء بسيار كوچكي از اين انرژي از آسيابهاي بادي استفاده مي كند. در سالهاي اخير با بالا رفتن انرژيهاي فسيلي دوباره اذهان متوجه نيروي بادي شده است. انرژي باد به علت رايگان بودن و آلوده نساختن محيط زيست بيشتر مورد توجه قرار گرفته است. از2700 TW انرژي موجود در باد حدود ¼ آن در 100 متري زمين قرار دارد. با احداث توربينهاي بادي در سراسر جهان مي توان حداكثر 40 TW از اين انرژي را بدست آورد. 
اولين نيروگاه بادي در كشور دانمارك مورد بهره برداري قرار گرفت و اواخر قرن 19  حدود 3000 آسياب بادي براي امور صنعتي و حدود 30000 آسياب بادي ديگر براي استفاده منازل و مزارع در دانمارك به كار مشغول بودند. كل نيروي توليدي اين آسياب ها در حدود 200 مگاوات بود. در سال 1890 ميلادي دولت دانمارك برنامه وسيعي را براي ساختن آسياب هاي بزرگ مولد برق به اجرا گذاشت و در سال 1910 تعداد زيادي آسياب بادي كه توسط پروفسور" لاكور" طراحي گشته بود، ساخته شد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی نیروگاه های بادی در ایران ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 190
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات اجتماعی

عنوان کامل:  کودک آزاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 219
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
سوء رفتار با كودك:
سوء رفتار يا رفتار مسامحه گرانه و نادرست با كودك ، يك مشكل جدي و رايج در كودكان زير 18 سال است . به عبارتي سوء رفتار عبارتست از انجام يا مسامحه  در هر عملي كه منجر به صدمه رساندن به كودك و ايجاد مشكلات بهداشتي گردد يا آسايش ، سعادت و سلامت كودك را تهديد نمايد . بنابراين اين هر نوع سوء استفاده ، سهل انگاري ، بهره برداري ، پرخاشگري ، عمل خارج از نزاكت ، بي احترامي يا هر عملي كه منجر به جراحت صدمه يا فساد گردد ، سوء رفتار اطلاق ميشود . 
در سالهاي اخير معنا و مفهوم سوء رفتار آن چنان گسترش يافته كه غفلت و مسامحه را نيز شامل ميگردد . اگر چه اثبات سوء رفتار با استفاده از سند و  مدرك در دادگاه امر دشواري است ، اما در برخي كشورها قوانيني درباره آن تدوين شده است . اين قوانين بدرفتاري با كودك را چنين تعريف ميكنند . «ايجاد آسيب جسمي يا رواني ، سوء استفاده جنسي ، رفتار احمال گرانه يا خشونت آميز با كودك زير 18 سال ، توسط مراقبين و به مخاطره انداختن سلامت كودك ».
بدرفتاري با كودك شامل موارد زير ميباشد :
وقفه در رشد كودك بدون هيچ گونه علل پزشكي يا بيولوژيكي
تاريخچه سوء رفتار با كودك:
رفتار نادرست يا كودكان همواره وجود داشته و كودكان در قرون متمادي مورد سوء رفتار قرار گرفته اند . اگر چه ، ممكن است با خواندن مقاله هاي جديد اين طور نتيجه گيري شود كه اين پديده مربوطه به قرن بيستم ميباشد . در آمريكا رفتار نادرست با كودكان سبب تشكيل انجمن مبارزه با كودك آزاري در سال 1874 شد . در دهه 1940 گزارشهاس درماني بدون توضيح علت آسيب ديدگي كودكان بويژه شكستگيهاي متعدد استخوان ، تورم و خونريزي داخل جمجمه ، گمانهاي تازه اي را مورد سوء رفتار با كودكان برانگيخت . 
دو دهه بعد كمپ و ديگران 1962 براي كودكاني كه مراقبينشان از روي قصد به آنها آسيب بدني وارد كرده بودند از واژه « كودك مضروب » استفاده كردند . 
گسترش مسئله در دهه فوق به حدي بود كه در تمام ايالتها ، قانوني مبني بر گزارش تمامي موارد مظنون به سوء رفتار به اجرا گذاشته شد . كمپ و همكارانش در ايجاد نگراني عمومي در رابطه با اين مسئله بسيار موفق بودند . گزارشات كنگره هاي علمي در مورد سوء رفتار با كودك در سال 1973 منجر به تصويب قوانيني در مورد پيشگيري درمان سوء رفتار در سال 1974 گرديد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: مقاله برسی کودک آزاری ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 185
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 68
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
در مراجع و کتب متداول مکانیک پرواز، معادلات حرکت هواپیما عمومآ با فرض صلبیت سازه هواپیما بدست می آیند و از اثرات انعطاف پذیری سازه صرف نظر می گردد. در مواردی که فرکانسهای طبیعی دینامیک هواپیما با فرض صلبیت، اختلاف زیادی با فرکانسهای طبیعی ارتعاشی سازه داشته باشند فرض صلبیت جهت تحلیل دینامیکی هواپیما تا حد قابل قبولی با واقعیت سازگار خواهد بود. اما با افزایش انعطاف پذیری سازه و کاهش فرکانسهای طبیعی ارتعاشی سازه این اختلاف کاهش یافته و فرض صلبیت سازه دیگر قابل قبول نخواهد بود. این امر متخصصین این رشته را بر آن داشته است که در بدست آوردن معادلات حرکت هواپیما، انعطاف پذیری سازه را نیز مد نظر قرار دهند.
با ساخت هواپیماهای بزرگتر با بدنه طویل و دهانه بال بسیار بیشتر در دهه پنجاه میلادی و نیز بکارگیری موتور جت و افزایش سرعت هواپیماها مشکلات متعددی که بعضآ منجر به سوانح مرگباری گردید، پدیدار گشت. همچنین بکارگیری آلیاژهای جدید و مواد مرکب نوظهور در سالهای بعد باعث افزایش چشمگیر انعطاف پذیری سازه گردید؛ به گونه ای که عدم در نظر گرفتن انعطاف پذیری سازه در هواپیماهای با سرعت زیر صوت و گذر صوت بزرگ و نیز جنگنده های مافوق صوت نه تنها باعث کاهش دقت و صحت تحلیلها می گردید، بلکه  نتایجی کاملآ نادرست را در اختیار تحلیل گران قرار می داد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه هواپیما ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 182
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات نرم افزار
عنوان کامل: پروژه بررسي پارامترهاي موثر بر طراحي  چندراهه ورودي موتورخودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 143
_______________________________________________

بخشی از مقدمه:

مهندسين خودرو، شبيه‌سازي را به عنوان يك ابزار واجب يافتند، كه بسيار موثر و با ارزش بود  و باعث پيشرفته شدن سيستم‌هاي كنترلي شد.
سیمولینک همچون يك ابزار طراحي استاندارد می باشدکه مزيت آن، قابل انعطاف بود آن ، دقت آن و ظرفيت‌هاي شبيه‌سازي آن مي‌باشد.يكي از نتايج طراحي باز سيستم‌ها در سیمولینک این است که سيمولنيك به مهندسين اجازه مي‌دهد كه يك منبعي از جعبه‌هاي انتخابي را درست كنند ، كه هر كدام از اين جعبه‌ها مي‌توانند براي يكديگر استفاده  شوند.
بوسيله مشترك كردن يك سري از منابع و ابزارها، مهندسين مي‌توانند در گروههاي كاري جدا از هم با يكديگر فعاليت كرده و يك سيستم مهندسي كاملا درست را بوجود آورند. به علاوه براي گرفتن يك كاركرد موثر بوسيله سيمولينك، در پروژه طراحي، مي‌توان از Stateflow استفاده كرد، كه اين سيستم يك ابزار فعل و انفعالي مي‌باشد، كه قادر است مدل و شبيه‌سازي را به صورت يك مجموعه كاملا واكنشي در آورد.
stateflow به مهندس اجازه مي‌دهد تا مجموعه هاي خشك و غير قابل همخواني با سيمولنيك را به صورت يك سيستم پيوسته در يك مجموعه گرافيكي بوجود آورد و قوانين منطقي نيز در مدل حاكم باشد.
اين كتاب با ارائه نه مثل از سيستم‌هاي مورد استفاده در خودرو، قدرت سيمولنيك و stateflow را در شتاب دادن و آسان كردن پروسه طراحي، نشان مي‌دهد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی کاربرد نرم افزار MATLAB در خودرو ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 185
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 82
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
از همان روزهای اولیه ساخت اتومبیل و حتی قبل از آن ، در زمانی که اسب‏ها گاری را می‏کشیدند ، به خوبی معلوم و مشخص بود که ناهمواری‏های سطح جاده برای مسافران نامناسب است و باید این ناهمواری‏ها و مسافران از یکدیگر جدا می شدند.
این جداسازی خیلی بیشتر از یک مسئله فقط درباره راحتی است. دست اندازهای پی در پی و گودال‏های سطح جاده که سبب تکان خوردن و وارد شدن یک‏سری نیرو‏های عمودی به اتومبیل می شوند با افزایش نسبی سرعت اتومبیل نیز تغییر می کنند. با سرعت‏های بالایی که امروزه به آنها دسترسی داریم، مجموع این ضربات متوالی برای مسافران و همچنین قطعات و قسمتهای مکانیکی اتومبیل تحمل ناپذیر خواهند بود. در ضمن این تکانها مشکلاتی را برای کنترل اتومبیل نیز ایجاد می کند.در نتیجه ، یک نیروی کششی میانی بین بدنه و چرخها وجود خواهد داشت.
لرزش‏هاي پي در پي بدنه خودرو سبب خستگي راننده  و سرنشينان مي‏شود. در پي آن كارايي و بازدهي رانندگي و عمر مفيد خودرو كاهش يافته و سلامتي انسان به خطر مي‏افتد، بنابراين مدل‏سازي مود سواري خودرو به‏سازي پاسخ لرزشي آن با بهره از ميراينده‏هاي ارتعاشي از ديدگاه‏هاي مهم در طراحي خودرو بوده كه آسايش سرنشين، افزايش دوام خودرو، ايمني و افزايش كنترل خودرو را به دنبال دارد.
خاصيت ميرايش ارتعاشات لرزش‏ها و رفع بعضي از اغتشاشات حركت در خودرو و حفظ بعضي ويژگي‏هاي مناسب جهت ايمني، از ويژگي‏هاي مناسب مكانيكي است كه انجام آن با يك وسيله مكانيكي امكان‏پذير است. مجموعه مشخصي كه فراهم‏گر هدف بالاست، سيستم تعليق نام دارد. اين مجموعه قلمرو وسيعي را با خواص و وظايف متفاوت در بردارد.
نقش سيستم تعليق در خودرو مهار چرخ در فضا (در سه راستاي X وY و Z ) و فراهم كردن حركات خطي و زاويه‏اي مناسب آن است. نيز چرخ‏ها را به صورت تكيه‏گاهي امن در زير خودرو نگاه مي‏دارد به گونه‏اي كه چرخ‏ها توان مهار سازي نيروهاي اعمالي به خودرو (گرانش، گريز از مركز، نيروهاي رانشي و ترمزي و ... ) را داشته باشند. ويژگي‏هاي سختي و ميرايي تعليق بايستي چنان برگزيده شوند كه پايداري و آسايش خودرو تأمين گردد.
براي پي بردن به جايگاه سيستم تعليق، خودرو را در سه حالت زير در نظر مي‏گيريم :
•بي تعليق : بدون سيستم تعليق، تاير و بدنه معلق مي‏باشند در نتيجه هر ناهمواري در سطح جاده، به سرنشينان خودرو منقل خواهد شد.
•با تعليق و بي لرزه‏گير:‌ در اين حالت تاير به زمين چسبيده ولي بدنه معلق مي‏باشد. در نتيجه بدنه خودرو به طور مداوم به بالا و پايين نوسان مي‏كند.
•با تعليق و با لرزه‏گير : در اين حالت تاير و بدنه به زمين چسبيده است و لرزه‏گير، نوسانات فنر را دفع مي‏نمايد؛ چرخ‏ها به راحتي به بالا و پايين حركت كرده و پايداري، اطمينان و راحتي خودرو را در پي خواهد داشت.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 182
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 98
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
این کمپرسورها شامل یک محور مدور با چندین تیغه بوده که در داخل یک پوسته بیضی شکل می گردند. قسمتی از این پوسته توسط مایعی که معمولا آب می باشد پر می شود. هنگامیکه محور می گردد، تیغه ها به شکل یک تعدادی سطل در می آیند. در هنگام چرخش محور ، سطلهای ایجاد شده توسط پره ها، مایع را به همراه روتور حمل می کنند. چون سیال در محیط پوسته ادامه مسیر می دهد، سیال متناوبا فضای بین تیغه ها را پر و خالی می کند. هنگامیکه سیال این فضا را ترک می کند، گاز از دهانه ی ورودی به داخل محفظه محور کشیده می شود. در حالیکه محور به گردش خود ادامه می دهد،سیال به داخل محفظه محور برگشته و حجم داخل محفظه کاهش می یابد. در هنگامیکه حجم کاهش یافت آنگاه فشار گاز افزایش می یابد. در هنگامیکه محفظه محور از جلوی دهانه خروجی عبور می کند، گاز فشرده شده به داخل یک جداکننده مایع/گاز ریخته شده و سپس از آنجا به داخل سیستم فرآیند فرستاده می شود. در شکل 2-5 یک نمونه کمپرسور رینگ مایع نشان داده شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 184
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی دستگاه EGR
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
- EGR چیست ؟
EGR مخفف کلمات لاتین زیر می باشد :
Exhaust Gas Recirculation
و به معنای بازگشت یا چرخش مجدد گازهای خروجی اگزوز می باشد. در حقیقت سیستمی است که سبب بازگشت مقداری از گازهای اگزوز٬ به داخل موتور و محفظه سیلندر می شود.
1-1- EGR چه سودی دارد :
همان طور که می دانید با روشن شدن موتور و شروع به کار اتومبیل٬ از خروجی موتور یا همان اگزوز گازهای آلاینده ای وارد اتمسفر می شوند و هر چقدر هم که موتور با شرایط ایده آل کار کند باز هم حجم زیادی از این گازها وارد محیط اطراف می شوند٬ که شامل دی اکسید کربن(CO2)مونو اکسید کربن(CO)و اکسیدهای نیتروژن(NOx) هستند.
در این بین اکسیدهای نیتروژن از خطرناک ترین گازهای آلوده کننده محیط زیست به شمار می آیند و البته فقط در دماهای بسیار بالا قابلیت تولید دارند و مرز حرارتی تولید این اکسیدها حدود ۲۵۰۰ درجه سانتی گراد می باشد . مسلم است که با گذشت زمان و کار کردن موتور دمای اتاقک احتراق بالا و بالاتر رفته و خصوصا در شرایط تحت بار٬ از مرز ۲۵۰۰ درجه نیز می گذرد و سبب تولید حجم قابل توجهی از اکسیدهای نیتروژن می شود که به راحتی وارد فضای اطراف می شوند. سیستم egr با وارد کردن درصدی(حدود ۵ تا ۱۰ درصد) از گاز خروجی موتور-که شامل حجم زیادی دی اکسید کربن می باشد-به منیفولد ورودی و از آن جا به داخل محفظه انفجار٬ سبب کاهش دمای آن شده و آن را زیر ۲۵۰۰ درجه نگاه می دارد. پس با این روش به راحتی تولید اکسیدهای خطرناک نیتروژن را کنترل نموده و به عدم آلودگی محیط زیست کمک شایانی می نماید.
اما این کاهش دما چگونه صورت می گیرد : همان طور که می دانید هر چقدر حجم مخلوط سوخت و هوا در سیلندر٬ یا به عبارت دیگر حجم محفظه احتراق بیش تر باشد انفجار بزرگ تری صورت گرفته و گازهای بیش تری تولید شده و دما بالاتر می رود.  پس اگر بتوان حجم محفظه احتراق را به روشی کوچک کرد  دما کمتر بالا می رود این کار در سیستم EGR با وارد کردن مقداری گاز سوخته موتور که بیش تر شامل CO2 است٬ انجام می شود و حجم موثر محفظه را اندکی کاهش داده و سبب کنترل دما می شود. در ضمن اندکی CO ورودی نیز امکان ترکیب مجدد تبدیل شدن به CO2 را می یابند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی دستگاه EGR ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 180
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی خنک كن های گريت کولر كلينكر در صنعت سیمان
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
سیمان کالایی ارزان و سنگین  می باشد و مصرف آن وقتی  به صرفه است که محل  تولید ومصرف تا حد امکان به هم نزدیک باشد  در ابتدای ساخت تاسیسات راه آهن مقدار قابل  توجهی سیمان از خارج واردگردید ولی بعد از مدتی تصمیم گرفته شد  یک  کارخانه سیمان با توجه به تحقیقات و مطالعات اولیه زمین شناسی در هفت  کیلومتری جنوب  تهران درنزدیکی  کوه بی بی شهر بانو احداث گردد و در سالهای بعد با توجه به اینکه مردم از این محصو ل استقبال  می کردند کارخانه های با  ظرفیت چند برابر کارخانه اول که معادل  صد تن در  روز بود احداث گردید و هم اکنون  نیز در سال چندین کارخانه با ظرفیت های حدود چهار هزار تن در روز راه اندازی می شود .ساخت سیمان به چهار روش صورت می گیرد . که این روشها عبارتند از :
1- روش تر 
2 - روش نیمه تر 
3- روش نیمه خشک 
4- روش خشک 
سه روش اول بدلیل مصرف آب فراوان و مصرف انرژی و سوخت  زیاد و همچنین تولید گازهای گلخانه ای در کشورهای صنعتی کاملا منسوخ شده و در کشور ما به تدریج بر چیده می شود . در این روشها مواد خرد شده به همراه آب در آسیابها ساییده شده و مواد حاصل به صورت دوغاب یا خمیری شکل در روشهای نیمه خشک وارد کوره های دوار جهت پخت می شوند. به واسطه پخت مواد همراه آب نیاز میباشد که طول کوره ها بسیار بلند وسوخت مورد نیاز زیاد و حجم مواد ورودی کم باشد. این کوره ها با ظرفیت های از  100 تا 600  تن     می باشند که به عنوان مثال یک واحد  600 تنی کوره ای به طول 160  نیاز دارد در حالی که در سیستمهای نوین خشک جهت تولید  4000  تن به کوره هایی کمتر از  60  متر نیاز است .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی خنک كن های گريت کولر كلينكر در صنعت سیمان ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 186
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی طراحی ربات با دو درجه آزادی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 60
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه انواع روبات هایی که در دنیا وجود دارند ما را در انجام بسیاری از فعالیت های صنعتی ، کشاورزی ، تجاری ، خانگی و ... سهل و آسان نموده اند. لذا آنچه که روز به روز در پیشرفت این حرفه یعنی طراحی و ساخت انواع روباتهای صنعتی ، مهم و حیاتی به نظر می آید طراحی و ساخت ابزارهایی است که بتواند خواسته های مورد نیاز بشریت را مرتفع سازد. بنابراین می بینیم که طراحی و ساخت این چنین روباتهایی چقدر برای بشر دارای اهمیت     می باشد .
لذا در این مجموعه ای که شما ملاحظه می فرمائید طراحی یک روبات با دو درجه آزادی در صفحه قائم در نظر گرفته شده است تا با طراحی این چنین روبات هایی بیشتر از قبل آشنا گردیم. روبات مذکوری که در این مجموعه در مورد طراحی آن بحث و گفتگو خواهد شد روباتی است که دارای دو بازو می باشد که برای به حرکت در آوردن از این بازوها نیاز به یک موتور  می باشد که می بایست برای کنترل حرکت بازوهای این روبات از یک کنترل کننده مناسب استفاده شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید



:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه طراحی ربات ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 186
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات علمی
عنوان کامل: پروژه بررسی نیروگاه های خورشیدی در ایران
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 112
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
خورشيد نه تنها خود منبع عظيم انرژي است، بلكه سرآغاز حيات و منشاء تمام انرژي هاي ديگر است. طبــق برآوردهاي علمي در حــدود 6000 ميليون ســال از تولد اين گوي آتشين مي گذرد و در هر ثانيه 2/4 ميليون تن از جرم خورشيد به انرژي تبديل مي شود. با توجه به وزن خورشيد كه حدود 333 هزار برابر وزن زمين است، اين كره نوراني را مي تــوان بعنوان منبع عظيم انرژي تا 5 ميليارد سال آينده به حساب آورد.
خورشيد عامل و منشاء انرژي هاي گوناگوني است كه در طبيعت موجود مي باشد، از جمله: سوختهاي فسيلي كه در اعماق زمين ذخيره شده اند، انرژي آبشارها و باد، رشد گياهان كه بيشتر حيوانات و انسان براي بقاي خود از آنها استفاده مي كنند، مواد آلي كه قابل تبديل به انرژي حرارتي و مكانيكي هستند، امواج درياها، قدرت جذر و مد كه بر اساس جاذبه و حركت زمين به دور خورشيد و ماه حاصــل مي شود، اينـها همه نمـادهايي از انرژي خورشــيد هستند. 
قطر خورشيد 106× 39/1 كيلومتر است و از گازهايي نظير هيدروژن ( 8/86 درصد) هليوم (3درصد) و 63 عنصر ديگر كه مهمترين آنها اكسيژن، كربن، نئون و نيتروژن است، تشكيل شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی نیروگاه های خورشیدی در ایران ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 183
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: بررسی اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 310
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در این پروژه که ترجمه فصل یک و سه کتاب لاتین شاسی اتومبیل (اصول مهندسی) تالیف پروفسور جانسن ریمپل و هلمت استول می باشد، به بررسی انواع سیستمهای تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هریک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد.
در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 180
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: مطالعه و بررسی سیستم اگزوز ماشین
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 78
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
صنعت خودرو از رشته صنایعی است که در ایجاد ارتباط بین شهرهای مختلف از نظر داد و ستدو تجارت و حمل و نقل کالا و رساندن آنها به نقاط مورد لزوم و حتی مبادلات فرهنگی اهمیت فراوانی دارد . یکی از قسمتهای یک اتو مبیل سیستم اگزوز است .در این تحقیق به برسی و مطالعه سیستم اگزوز خودروهای سواری پرداخته شده است .
سیستم اگزوز دارای قسمت های مختلفی است که هر یک وظیفه ای خاص دارند اما در نگاه کلی وظیفه سیستم اگزوز هدایت گازهای خروجی و مستهلک کردن ضربه های ناشی از فشار متغیر گازهای وارد شده به دستگاه اگزوز را که در موقع باز شدن سوپاپ دود به وجود می آید  دارد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه مطالعه و بررسی سیستم اگزوز ماشین ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 187
نویسنده : ati

 دسته: تحقیقات مکانیکی

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 89
_______________________________________
بخشی از مقدمه:
هدف ازانجام این پروژه طراحی آسانسوری برای حمل انسان دریک ساختمان مسکونی میباشد بطوریکه این آسانسوربتواند 8 نفررادر 10طبقه بتواندجابجا کند بطوریکه فاصله بین طبقات 3.5 متر باشد.
دراین پروژه مسائل زیرگردآوری شده است:
معرفی آسانسوروانواع آن
ارائه  استانداردهای آسانسور
طراحی وانتخاب سیم بگسل، قرقره هاوانتخاب آنها  
طراحی فنر
انتخاب موتور
طراحی کامل گیربکس (یاتاقان ها،شفت ها،...)
طراحی ریل وترمز
طراحی اتصالات

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه طراحی آسانسور 8 نفره ,

تعداد صفحات : 36


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">