دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 175
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بررسی سوپر آلیاژها
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 145
همراه با یک فایل پاورپوینت 35 صفحه ای برای ارائه در کلاس
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
طراحان نیاز فراوانی به مواد مستحکم تر و مقاوم تر در برابر خوردگی دارند . فولادهای زنگ نزن توسعه داده شده و به کار رفته در دهه های دوم و سوم قرن بیستم میلادی ، نقطۀ شروعی برای برآورده شدن خواسته های مهندسی در دماهای بالا بودند . بعداً  معلوم شد که این مواد تحت این شرایط دارای استحکام محدودی هستند . جامعۀ متالورژی با توجه به نیازهای افزون بوجود آمده ، با ساخت جایگزین فولاد زنگ نزن که سوپرآلیاژ نامیده شد به این تقاضا پاسخ داد . البته قبل از سوپرآلیاژها مواد اصلاح شه پایه آهن به وجود آمدند ، که بعدها نام سوپر آلیاژ به خود گرفتند . 
در این مقاله به مواد مختلف پیرامون سوپر آلیاژ ها از جمله موارد زیر خواهیم پرداخت.
1- سوپر آلیاژها در دمای بالا
2- انتخاب سوپرآلیاژها
3- متالورژی سوپر آلیاژها
4- ذوب و تبدیل سوپر آلیاژها
5- ریخته گری دقیق سوپر آلیاژها
6- آهنگری و شکل دهی سوپر آلیاژها
7- فرآیند متالورژی پودرسوپر آلیاژها
8- فن آوری و روش اتصال و ماشینکاری سوپر آلیاژها
9- تمیز کاری و عملیات نهایی سوپر آلیاژها
10- ارتباط بین ساختار و خواص سوپر آلیاژها
11- خوردگی و حفاظت سوپر آلیاژها

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی سوپر آلیاژها ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 178
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: دینامیک سیالات و تست کارآیی در تربوماشین ها
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 85
همراه با یک فایل پاورپوینت 39 صفحه ای برای ارائه در کلاس
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در طراحی کنونی توربو ماشینها، و بخصوص برای کاربردهای مربوط به موتورهای هواپیما، تاکید اساسی بر روی بهبود راندمان موتور صورت گرفته است. شاید بارزترین مثال برای این مورد، «برنامه تکنولوژی موتورهای توربینی پر بازده مجتمع» (IHPTET) باشد که توسط NASA و DOD حمایت مالی شده است.
هدف IHPTET، رسیدن به افزایش بازده دو برابر برای موتورهای توربینی پیشرفته نظامی، در آغاز قرن بیست و یکم می باشد. بر حسب کاربرد، این افزایش بازده از راههای مختلفی شامل افزایش نیروی محوری به وزن، افزایش توان به وزن و کاهش معرف ویژه سوخت (SFC) بدست خواهد آمد.
وقتی که اهداف IHPTET نهایت پیشرفت در کارآیی را ارائه می دهد، طبیعت بسیار رقابتی فضای کاری کنونی، افزایش بازده را برای تمام محصولات توربو ماشینی جدید طلب می کند. به خصوص با قیمتهای سوخت که بخش بزرگی از هزینه های مستقیم بهره برداری خطوط هوایی را به خود اختصاص داده است،  SFC، یک فاکتور کارایی مهم برای موتورهای هواپیمایی تجاری می باشد.
اهداف مربوط به کارایی کلی موتور، مستقیما به ملزومات مربوط به بازده آیرودینامیکی مخصوص اجزاء منفرد توربو ماشین تعمیم می یابد. در راستای رسیدن به اهداف مورد نیازی که توسط IHPTET و بازار رقابتی به طور کلی آنها را تنظیم کرده اند، اجزای توربو ماشینها باید به گونه ای طراحی شوند که پاسخگوی نیازهای مربوط به افزایش بازده، افزایش کار به ازای هر طبقه، افزایش نسبت فشار به ازای هر طبقه، و افزایش دمای کاری، باشند.
بهبودهای چشمگیری که در کارایی حاصل خواهد شد، نتیجه ای از بکار بردن اجزایی است که دارای خواص آیرودینامیکی پیشرفته ای هستند. این اجزا دارای پیچیدگی بسیار بیشتری نسبت به انواع قبلی خود هستند که شامل درجه بالاتر سه بعدی بودن، هم در قطعه و هم در شکل مسیر جریان می باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی دینامیک سیالات در تربوماشین ها ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 177
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی خواص سیال و مفاهیم آن
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 72
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در این پروژه به معرفی برخی مفاهیم اساسی در مورد سیالات می پردازیم. مکانیک سیالات نیوتونی علم بررسی حرکت دسته ی خاصی از مواد است که در جریان برشی بین دو صفحه موازی از خود پاسخ یکسانی را نشان میدهند. علم مزبور هم شامل مباحث سینماتیکی و هم دینامیکی است. این علم متنوع است و بستگی به نوع جریان دارد.در جریان داخلی ( مثال: جریان در لوله ) این علم بدنبال برقراری ارتباط بین افت و خواص سیال (ویسکوزیته، دانسیته ...) پارامترهای هندسی (قطر لوله ، زبری...) و دبی می باشد. در جریان خارجی (مثال جریان در اطراف ایرفویل) علم مزبور بدنبال برقراری ارتباط بین نیروهای ایرودینامیکی ( درگ و لیفت) و خواص سیال ( ویسکوزیته دانستیه...) پارامترهای هندسی (ضخامت ، وتر ، زبری...) و سرعت جریان آزاد است. برای رسیدن به اهداف مزبور، علم مکانیک سیالات از قوانین طبیعت ( بقای جرم ، ممنتوم و انرژی) کمک میگیرد و با این فرض اساسی که سیال ماده ای پوسته است ( به عبارت دیگر ، با چشم پوشی از ساختار ذره ای سیال ) سعی در بدست آوردن یکسری معادلات می کند که حاکم جریان بر جریان می باشند به طوریکه با حل این معاد لات بتوان به اهداف فوق الذکر رسید. یک سیال همچون سایر مواد دارای خواص متعددی است. از بین این خواص ، برخی از آنها در علم مکانیک سیالات و برخی دیگر در سایر علوم حائز اهمیت می باشند. در این درس به تعریف این خواص خواهیم پرداخت. برای سادگی ، خواص مزبور را به دو دسته خواص فرعی ( شامل مدول الاستیسیته ، سرعت صوت ، ضریب انبساط حرارتی ، فشار بخار ، دانسیته) و خواص اصلی ( شامل ویسکوزیته کشش سطحی و فشار ) تقسیم بندی می نماییم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی خواص سیال و مفاهیم آن ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 242
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی خودروهای گاز سوز NGV
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 72
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تاکنون مهمترين و معمول ترين سوخت جهت استفاده در سرويس هاي حمل و نقل، در بسياري از کشورهاي دنيا بنزين و گازوئيل بوده است . اتومبيل هايي که سوخت بنزين يا گازوئيل مصرف مي کنند موجب انتشار مواد مضر و آلاينده با ترکيبات شيميايي پيچيده مي شوند . با آنکه تمهيدات مختلف جهت کاهش آلودگي اعم از برنامه هاي معاينه فني خودورها يا نصب سيستم هاي کنترل انتشار آلاينده در اگزوز خودروها در کشورهاي پيشرفته بکار گرفته شده، ليکن اين برنامه ها در شهرهاي بزرگ مسئله توليد اوزون و ساير آلاينده ها را به حد کافي کاهش نداده است.
وقتي سوختهاي فسيلي با ترکيب هيدروکربورهاي مختلف بطور کامل مي سوزد يعني با اکسيژن موجود در هوا ترکيب مي شود، توليد دي اکسيد کربن و آب مي کند . حال اگر عمل سوختن کامل نباشد، بجاي مقداري از دي اکسيد کربن (CO2) منواکسيد کربن CO)) توليد مي شود که ماده اي بسيار سمي و خطرناک است .
همچنين برخي از اتمهاي کربن موجود در ترکيبات سوخت به صورت نسوخته و ذرات جامد کربن روي هم انباشته شده، همراه هيدروکربورهاي نسوخته از اگزوز اتومبيل ها به صورت دوده خارج مي شود . 
هيدروکربورهاي نسوخته نيز به مراه مقاديري از سوخت که پيش از ورود به موتور تبخير شده و به هوا منتشر   مي شود در مجاورت نور خورشيد با ترکيبات اکسيدهاي نيتروژن حاصل از عمل احتراق در موتور، ترکيب شده و توليد اوزون مي کند . اوزون اگرچه در لايه استراتوسفر مانع از عبور نور ماوراي بنفش و رسيدن آن به سمت زمين مي شود ليکن در سطح زمين از مهمترين عوامل ايجاد مه دودشيميايي SMOG)) و توليد کننده مواد سمي مضر براي سلامتي انسان محسوب مي گردد. در اين راستا، سوختهاي پاک داراي خواص فيزيکي و شيميايي ذاتي هستند که آنها را پاک تر از بنزين با ساختار و ترکيبات فعلي در عمل احتراق مي نمايد. 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی خودروهای گاز سوز NGV ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 185
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: روشهای المان محدود برای جامدات متخلخل اشباع نشده و کاربرد آنها برای مسائل مهندسی سد سازی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 41
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
مدل دهی ساختاری تداوم متخلخل جفت شده اغلب در قالب های کاری ترمودنیامیک بر اساس مفهوم کسری حجمی شکل گرفته است . این فرضیه ی مخلوط ، کسرهای حجمی ، نظیر درجه ی اشباع و متخلخل بودن به عنوان متغیرهای اولیه ، همراه با جایگزینی های اسکلت جامد در نظر گرفته می شوند . گر چه ، برای اجتناب از بی اعتمادی ها در تنظیم شرایط اولیه و مرزی ، فشارهای سیالی به صورت معمولی ترجیح داده می شوند حالت کسرهای حجم سنجی در میان متغیرهای اولیه داشته باشند که برای فرمول عددی مسائل جسم جامد متخلخل استفاده شدند . در سازگاری با این شرایط ، در قسمت 1 ما روابط الاستیک بالا را برای تخمین جسم متخلخل سه مرحله ای جایگزینی های اسکلتی ارائه کرده ایم و فشار سیال به عنوان متغیرها اولیه می باشند .
 این قوانین در قالب کاری ترمودنیامیک نوع «بیوت» تکامل می یابند ، که یک انرژی آزاد یکسان را برای کل استمرار جسم متخلخل در نظر می گیرد و روابط آنها را با مدل های ساختاری بدست آمده از فرضیات دیگر بر اساس فرضیات مخلوط بحث می کند . در این اثر ، ما شیوه های عنصر محدود را برای شفاف شدن حاکمیت معادلات ارائه شده در 1- منظور می کنیم . معادله ی تعادل جرم سیال در زمان به وسیله ی برنامه ی پشتوانه ای «ایولر» مجزا می شود و سیستم معادله ای جفت شده ی غیر خطی نتیجه شده به وسیله ی برنامه ی تکراری «نیوتن - راپسون» به صورت استاندارد حل می شود . سازگاری خطی شده با برنامه ی از قبل ذکر شده ی یکپارچگی زمان در آن صورت برای بدست آوردن اعمال مماسی مورد یا عبارت سیالی ، عمل می شود . چند دلیل برای مورد غیر خطی و جفت شدن در نظر گرفته می شوند ، که شامل آنهائی هستند که مربوط به مدل نفوذ پذیری می باشند که نه تنها برای اشباع نسبی به حساب می آیند ، بلکه برای تأثیر کشش هم هستند ، همان طور که نوعاً در توده ها یا جرم سنگ مشاهده می شوند . برای افزایش صحت حل در مسائل غیر خطی قوی ، ما هم چنینی یکپارچگی زمان یک شکل مخلوط شده از معادله ی نسبی محتوای سیالی را در نظر می گیریم که ویژگی های حفظ جرم فرمول منظور شده را پیشرفت می دهد .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه روشهای المان محدود برای جامدات متخلخل اشباع نشده در سدسازی ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 180
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: تحلیل عددی و روش تست کارآیی در توربوماشین ها
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 93
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در طراحی کنونی توربو ماشینها، و بخصوص برای کاربردهای مربوط به موتورهای هواپیما، تاکید اساسی بر روی بهبود راندمان موتور صورت گرفته است. شاید بارزترین مثال برای این مورد، «برنامه تکنولوژی موتورهای توربینی پر بازده مجتمع» (IHPTET) باشد که توسط NASA و DOD حمایت مالی شده است.
هدف IHPTET، رسیدن به افزایش بازده دو برابر برای موتورهای توربینی پیشرفته نظامی، در آغاز قرن بیست و یکم می باشد. بر حسب کاربرد، این افزایش بازده از راههای مختلفی شامل افزایش نیروی محوری به وزن، افزایش توان به وزن و کاهش معرف ویژه سوخت (SFC) بدست خواهد آمد.
وقتی که اهداف IHPTET نهایت پیشرفت در کارآیی را ارائه می دهد، طبیعت بسیار رقابتی فضای کاری کنونی، افزایش بازده را برای تمام محصولات توربو ماشینی جدید طلب می کند. به خصوص با قیمتهای سوخت که بخش بزرگی از هزینه های مستقیم بهره برداری خطوط هوایی را به خود اختصاص داده است،  SFC، یک فاکتور کارایی مهم برای موتورهای هواپیمایی تجاری می باشد.
اهداف مربوط به کارایی کلی موتور، مستقیما به ملزومات مربوط به بازده آیرودینامیکی مخصوص اجزاء منفرد توربو ماشین تعمیم می یابد. در راستای رسیدن به اهداف مورد نیازی که توسط IHPTET و بازار رقابتی به طور کلی آنها را تنظیم کرده اند، اجزای توربو ماشینها باید به گونه ای طراحی شوند که پاسخگوی نیازهای مربوط به افزایش بازده، افزایش کار به ازای هر طبقه، افزایش نسبت فشار به ازای هر طبقه، و افزایش دمای کاری، باشند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه تحلیل توربوماشین ها و روش تست کارایی ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 182
نویسنده : ati

 عنوان کامل: راهنمای تدوین استراتژی نگهداری و تعمیرات در یک واحد تولیدی

دسته: مهندسی صنایع
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 18
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
نگهداری و تعمیرات(نت) و پشتیبانی فنی تولید در یک واحد تولیدی دارای اهمیت کلیدی است و هرگونه تغییر در محصول ویا ارائه محصول جدید، بالا بردن کیفیت و غیره این بخش را تحت تاثیر قرار می دهد. قوت و ضعف این بخش مستقیماً در بهره وری و سود دهی تولید تاثیر دارد. بنابراین داشتن یک استراتژی مشخص برای این بخش در راستای استراتژی های واحد تولیدی از اهمیت بالائی برخوردار است. هدف از این مقاله ارائه یک راهنمایی برای تدوین استراتژی فوق است. مباحثی مثل: وضعیت فعلی بنگاه، برنامه های واحد تولیدی در ارتباط با کمیت و کیفیت محصول یا ارائه محصول جدید، نیروی انسانی و سطح توانایی آن، مباحث جدید در نت، تاثیر تکنولوژی های نوین بر نت مطالعه و یک متدولوژی برای تدوین استراتژی نت پیشنهاد می شود. ارمان سازی، توسعه مدل استراتژیک و برنامه پیاده سازی اجزاء اصلی این متدولوژی است. در بخش های بعدی مقاله با تشریح مراحل مختلف متدولوژی به چگونگی پیاده سازی آن اشاره می شود.
نتیجه گیری
با توجه به تغییرات سریع تکنولوژیکی بخصوص در زمینه های کامپیوتر و اتوماسیون و فناوری اطلاعات و ارزشمند شدن هرچه بیشتر ماشین و نیروی انسانی با مهارت لازم است که دپارتمان نگهداری و تعمیرات که اصطلاحاً به آن نت گفتیم با یک برنامه ریزی وسیع استراتژی های خود را با توجه به آینده بنگاه تولیدی و رشد تکنولوژیکی مشخص کند. برای تدوین این استراتژی و اجرای 5 مراحله اساسی شامل:
شناخت بنگاه ، شناخت دپارتمان ، تعیین متدولوژی استراتژی، برنامه ریزی استراتژی و اجرا را ذکر کردیم. امید است با توجه به اسلوبی که پیشنهاد شد، بتوان یک برنامه ریزی استراتژیک قابل تحقق برای دپارتمان نت پیاده سازی کرد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: مقاله راهنمای تدوین استراتژی نگهداری و تعمیرات در واحد تولیدی ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 180
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: مدیریت - مهندسی صنایع
عنوان کامل: استانداردهای ISO (مربوط به درس کنترل کیفیت آماری)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 69
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در جهان امروز هر لحظه با تحولات و تغييرات شگرف و برق آسايي مواجهيم. حركت كيفيت گرايي در جهان تجارت، حركتي تكاملي، مثبت و در عين حال توفنده و پر تلاش است كه در دهه اخير آغاز شده و به سرعت سراسر گيتي را فرا گرفته است. 
استانداردهاي ايزو 9000 در حقيقت يك الگوي عملي و موفق براي پاسخگويي به اين حركت توفنده است. الگويي كه عنوان زيان مشترك جهاني را به خود اختصاص داده و هم اكنون بيش  از 450000 واحد توليدي و خدماتي در سراسر دنيا موفق به دريافت گواهينامه ايزو 9000 شده‌اند. 
اگر چه برخي از مديران و كارشناسان در اولين برخوردها، با ترديد به آن مي‌نگريستند، اما به مرور و با ايجاد فرهنگ و بينش لازم و اثبات عملي بودن آن در تمامي واحدهاي توليدي و خدماتي كه علاقمند به ارتقاء كيفيت محصولات و خدمات خود هستند، به تدريج شك‌ها تبديل به يقين شد و مديران به صورت روز افزون به استفاده از اين استانداردها علاقه و تمايل نشان دادند. (كاوش، 1380، الف) خوشبختانه شناخت اهميت و آغاز فعاليت در زمينه استانداردهاي ايزو 9000 در صنايع توليدي و خدماتي كشور دائماً در حال گسترش است.  دريافت اخباري همچون افزايش تعداد سازمان‌هايي كه موفق به دريافت گواهينامه انطباق شده‌اند يا شروع فعاليت در كارخانجاتي كه حتي در نقاط محروم قرار داشته و با همت دولت و تلاش مديران، كارشناسان و كارگران ايثارگر تأسيس و به فعاليت اشتغال دارند يا ‎آغاز فعاليت در سازمان هاي خدماتي، فني و مهندسي و حتي آموزشي و همچنين استمرار فعاليت در بسياري از سازمان‌ها و نزديك شدن يا آماده بودن تعدادي از سازمان‌ها براي انجام مميزي نهايي، همگي و همگي نويدي است اميد بخش در ايجاد يا گسترش فرهنگ ارزش نهادن بر كيفيت در صنايع كشور؛ فرهنگي كه عامل بقاء، عامل موفقيت و عامل استمرار موفقيت براي هر سازمان توليدي يا خدماتي چه در بازارهاي داخلي و چه در بازارهاي منطقه‌اي و بين‌المللي است. (پورشمس، 1382، ص 1) 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه استانداردهای ISO (مربوط به کنترل کیفیت آماری) ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 174
نویسنده : ati

 عنوان کامل: نقش بازاريابی در ايجاد تقاضاي بهينه برای خدمات بانكی و روشهای كاربردی آن

دسته: روش تحقیق
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 100
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
ما در اين تحقيق به دنبال بررسي اين موضوع هستيم كه «آيا ناتواني بانكهاي ايراني در برآورده كردن نيازها و خواسته هاي مشتريان يا به عبارتي عدم كاربرد صحيح بازاريابي در نظام بانكي، علت عدم تقاضاي بهينه براي بانكهاست؟»
قبل از شروع بحث لازم است تعريفي اجمالي از موضوع داشته باشيم كه ذهن خواننده نسبت به بعضي مطالب روشن گردد.
امروزه هر يك از بانكها سعي و تلاش مي كنند كه سهم بيشتري در بازار بدست آورند و رهبري بازار را در كنترل خود در آورند. يكي از عواملي كه به بانكها در اين امر كمك مي كند، مفهوم مشتري گرايي و بانك است. در اين راستا بسياري بانكها تنها به الفاظي اكتفا كرده و كمتر به صورت واقعي و عملي به آن پرداخته اند.
كليد و رمز موفقيت اجراي عملي مفهوم مشتري گرايي در استراتژي بانك نهفته است. اين استراتژي بايد مبتني بر حل مسئله و مشكل مشتري از طريق نيازهاي آشكار و پنهان او در حال و آينده باشد. بانك بايد نيازهاي آينده مشتريان را پيش بيني كرده و سعي كند آنها را تأمين كند.
تأمين نيازهاي موجود مشتريان به تنهايي كافي نيست، چرا كه بانكهايي در ارائه خدمات موفق هستند كه بتوانند به نيازهاي آينده مشتريان پي ببرند و به بازاريابي توجه بيشتري كنند. به عقيده پيتر دراكر، دو شرط براي موفقيت هر مؤسسه اي، بازاريابي و نوآوري است.
در اين پژوهش سعي بر آن است تا با تبيين مهمترين استراتژي هاي مبتني بر مشتري گرايي كه اجراي آنها موفقيت بانك را تضمين مي كند به تحقق اين امر كمك مي كند.
اين تحقيق كوششي بسيار اندك است در راه كمك به بانكها و سرانجام در راه اعتلاي ميهن عزيزمان. اگرچه در راه اين پژوهش مشكلات عديده اي از نظر زماني، كمبود منابع و آمار و حتي مالي سرراهمان بود، ولي در حد توان و بضاعت از هيچ كوششي واگذار نكرديم.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: تحقیق نقش بازاريابی در ايجاد تقاضاي بهينه برای خدمات بانكی ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 176
نویسنده : ati

 عنوان کامل: تأثیر تبلیغات بازرگانی در فروش کالاهای گوناگون

دسته: مدیریت - بازاریابی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 111
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
در اين مقاله تحقيق براساس مقالات اينترنتي صورت گرفته كه در آن تأثير تبليغات در عصر ارتباطات مورد تحقيق قرار گرفته است.
تبليغات بازرگاني، مخالفان و موافقان زيادي دارد. اما به هر حال واقعيتي است كه خود را بر همه ما تحليل كرده و آثار عميق آن بر عرصه هاي مختلف اقتصادي،‌فرهنگي،‌اجتماعي و سياسي، به معماران زندگي جمعي اجازه ناديده گرفتن آن رانميدهد؛ به ويژه آنكه تبليغات بازرگاني به يكي از اصلي ترين منابع مالي رسانه ها تبديل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پيام هاي تجاري برانگيخته است. هنگامي كه پيدايش رسانه هاي نوين نظير ماهواره و اينترنت و پخش فرامرزي و بدون مانع آنان را هم در نظر بگيريم، انگيزه و دلايل نهضت قانونمند كردن تبليغات بازرگاني صدچندان مي شود.
از اين رو،‌مديران و طراحان زندگي مسالمت آميز جمعي در سراسر جهان حركتي پرشتاب را به سمت تدوين قوانين تبليغات بازرگاني آغاز كرده اند. امروز شاهد آن هستيم كه افزون بر قوانين ملي،‌تلاش هاي منطقه اي و جهاني براي پي ريزي نظام مطلوب براي اين رشته خاص از علوم ارتباطات صورت مي گيرد. بااين حال كشور ما هنوز هم فاقد قانون تبليغات بازرگاني است و آثار نامقبول اين خلا قانوني چنان آشكار گشته است كه ديگر كسي منكر ضرورت و فوريت جبران آن نيست.
در اين راه استفاده از دانش و تجربه ديگران خردمندانه و لازم است، اما بدون ترديد بومي سازي آن و انتخاب الگوي مناسبي كه با مباني حقوقي و ديني ما نيز مغاير نباشد،‌نيازمند «بررسي تطبيقي اصول و مباني تبليغات بازرگاني درجهان معاصر،‌ايران و اسلام» است؛ البته با «يك رويكرد حقوقي».

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات در فروش محصولات ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 183
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات سوخت، تحقیقات خودرو، تحقیقات علمی
عنوان کامل: پروژه روشهای كنترل وكاهش آلودگی در موتورهای احتراق داخلی بنزینی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 168
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
آلودگی هوا بنا به تعریفی که انجمن مشترک مهندسین آلودگی هوا و کنترل آن در آمریکا کرده اند عبارتست از وجود یک یا چند مورد از مواد آلوده  کننده در فضای خارج از منزل، نظیر گرد و خاک ، دوده ، گاز ، مایعات معلق ، بو ، دود یا بخار در اندازه یا مدت زمانی که بتواند برای زندگی انسان زیان آور باشد و یا اینکه بدون دلیل در آرامش و لذایذ زندگی و حیات جامعه مداخله نماید . 
بدن انسان در هر شبانه روز تقریباً به 22 کیلوگرم هوا نیاز دارد تا اکسیژن مورد نیاز خود را برآورده سازد و لازم است در این فعل و انفعال ، هوای خالص به بدن برسد ، بنابراین جلوگیری از آلودگی هوا ضرورت دارد . 
روند فراینده افزایش تعداد وسایل نقلیه موتوری در خیابانهای شهرهای بزرگ ، گذشته از مشکلات گوناگون اجتماعی ، مسأله افزایش بی رویه میزان آلودگی محیط زیست ، بخصوص آلودگی هوا و تأثیرات مخرب ناشی از آنرا پدید آورده است . برای از بین بردن یا لااقل کنترل این خطر جدید چه باید کرد و تا کنون چه کار شده است ؟ صاحبان صنایع اتومبیل سازی در کشورهای  غربی و ژاپن ادعا دارند که با تکامل تکنولوژی اتوکاتالیزورها توانسته اند گامهای مؤثری در جهت غیر سمی کردن گازهای ناشی از سوخت اتومبیلها بردارند  . از طرف دیگر دولتهای آنها نیز ابراز می دارند که با وضع قوانین و گذراندن لوایح مربوط به محدود کردن میزان نشر گازهای مضر سمی ، اقدامی مؤثر در این جهت  انجام داده اند . حال با نگرشی کلی به مطالب یاد شده و با در نظر گرفتن این حجم که نه تنها مردم کشورهای پیشرفته بلکه اکثریت افراد در همه جوامع شهری دچار این پدیده ناهنجارند ، باید دید که چگونه می توان با ایجاد بینش و آگاهی در میان افکار عمومی و ترغیب دولتها در وضع قوانین مورد نیاز در جهت رفع این معضل بزرگ اجتماعی گام برداشت . 
اگزوز اتومبیل شماری گازهای سمی را در اتمسفر رها می کند سه گازی که بیشتر سبب نگرانی هستند ، عبارتند از هیدروکربن ها ( CH ) ، مونوکسید کربن ( CO ) و اکسیدهای ازت   این موارد آلودگی زا ، مستقیم و غیر مستقیم به باران اسیدی ، مه دود ، مسمومیت از مونوکسید کربن و ازدیاد در تجمعات سطح پائین اوزون ربط داده شده اند . اگرچه نشر اگزوز بستگی به میزان مخلوط شدن بنزین و هوا در موتور وسیله نقلیه بنزینی دارد . بیش از 90 درصد مونوکسید کربن موجود در شهرها و حدود 30 تا 40 درصد اکسیدهای  ازت موجود در محیطهای شهری ، از اگزوز اتومبیل ناشی می شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه روشهای كاهش آلودگی در موتورهای احتراق ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 171
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم خنک کاری موتور
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 72
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
موازنه جریان های مختلف انرژی ، توسط محقیقن بسیاری  در موتور های احتراق داخلی مورد بررسی قرار گرفته است . نتایج نشان می دهد که میزان انرژی که از طریق انتقال حرارت از موتور دفع می شود . سهم عمده ای از کل انرژی است که به موتور داد ه می شوند در برخی موارد ( بخصوص در دور های کم ) حتی بیشتر از کار خروجی موتور می باشد .
به طور متوسط میزان انرژی دفع شده از طریق انتقال حرارت در حدود 30 تا 35 درصد کل انرژی ورودی به موتور را می تواند شامل شود . بنابر  شرایط کارکرد موتور ، شرایط هوا دهی روی آن ، تخلیه هوا از محفظه موتور و روغن کاری ، دفع درصدی از این انرژی حرارتی بر عهده رادیاتور خواهد بود . البته در طراحی سیستم خنک کاری ، ضریب اطمینان لازم برای اعمال این درصد در نظر گرفته می شود .
ضرورت خنک کاری در موتور احتراق داخلی :
موتور های احتراق داخلی که از سوختهای هیدروکربنی استفاده می کنند . در دمای کاری بالایی قرار می گیرند به طوری که گاز های درون سیلندر ، به دمائی بیش از 2500 K می رسند و این موجب گرم شدن قطعات می شود . حال اگر این قطعات توسط خنک کننده ای مثل آب و یاهوا خنک نشوند ، شاهد آسیب دیدگی کلی موتور خواهیم بود . زیرا در دمای بالا مقاومت مکانیکی قطعات درگیر تا حدود زیادی کاهش می یابد و نیز در هنگام احتراق پدیده کوبش را شاهد هستیم .این دو عامل در یکدیگر و حتی هر یک به تنهایی ، به قطعات آسیب شدید می رسانند .
در برخی موارد نیز به دلیل انبساط بیش از حد ، قطعات درگیر ، در یکدیگر گیر خواهند کرد . همچنین دمای کاری بالا ، راندمان حجمی نا مطلوب را به دنبال دارد . که این در کنار پدیده کوبندگی موجب افت راندمان موتور خواهد شد . بنابراین با توجه به مقدمات فوق سه دلیل مهم لزوم خنک کاری را به شکل زیر می توان خلاصه نمود :
1-افزایش راندمان حجمی 
2-اطمینان از یک احتراق مناسب 
3-اطمینان از عملکرد مناسب قطعات مکانیکی 

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی سیستم خنک کاری موتور ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 193
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی روش های تولید نوین در ماشینکاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 106
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
صنعت توليدي امروزي از لحاظ مواد پيشرفته مقاوم در برابر ماشينكاري مثل آلياژها سخت و سراميكها و طراحي پيچيده تجهيزات از نظر دقت، شكل، كيفيت سطح بالا و هزينه‌هاي ماشينكاري با چالشي بزرگ مواجه است. مواد پيشرفته نقش بسيار مهمي در صنعت توليدي جديد ايفا مي‌كنند به خصوص در صنايع توليد خودرو، هواپيما، ابزار و قالب و به بهبود خواص حرارتي، شيميايي و مكانيكي مواد (از قبيل استحكام، مقاومت در برابر گرما، فرسايش و زنگ زدگي) در حالي كه منافع اقتصادي هنگفتي را از طريق بهبود عملكرد و طراحي محصول براي صنايع توليدي به همراه داشته است، فرايندهاي ماشينكاري سنتي مقرون به صرفه نمي باشد، به اين دليل كه ماشينكاري سنتي اغلب اوقات بر اساس جداسازي مواد به وسيله ابزار است و اين مكانيزم براده‌برداري براي تمام مواد شرایط را سخت مي‌كند، به عنوان مثال الماس پلي كريستال PCD كه تقريباً به سختي الماس معمولي است، را نمي‌توان به صورت مؤثر از طريق فرايندهاي ماشينكاري سنتي براده‌برداري كرد در اين نوع، يكي از رايج‌ترين شيوه‌هاي قراردادي سايش الماس، جداسازي مواد از يك ورقه PCD است، لايه الماسي به وسيله سايش و نوسان چرخ ابزار ساينده‌اي  با نسبت G، براده‌برداري می شود،يعني سرعت جداسازي حجمي ماده اوليه به سرعت سايشي  ابزار 005/0 به 002/0 است بنابراين سرعت سايشي چرخ ساينده 50 تا 200 بار بيشتر از سرعت جداسازي ماده اوليه است، فرايند سايشي سنتي تنها به ميزان محدودي در توليد ابزارهاي برشي PCD مناسب مي‌باشد. هزينه‌هاي بالاي مرتبط با شكل‌دهي سراميكها، كامپوزيتها و خسارتهاي ناشي از شكل‌دهی، موانع اصلي در كاربرد فرایند سنتی است، به عنوان مثال هزينه شكل‌دهي سراميكهايي مانند (سيليكن نيترايد) معمولاً بيشتر از 50% هزينه‌هاي كل توليد است،که باعث می شود در بعضي از موارد، روشهاي موجود شكل‌دهي كاربرد نداشته باشد، بنابراین تكنيكهاي ابتكاري و يا اصلاحاتي در اين روشهاي مورد نياز است، علاوه بر اين در بعضی از موارد طراحي مقاومت در برابر تنش نيز مشكلات عمده‌اي را در مطرح مي‌كند، در فرايند تركيبي توليد مخصوص معمولاً اشكال بسيار پيچيده مانند قطعات ايرفولي توربين، حفره‌هاي پيچ در پيچ قالب‌ها، سوراخ‌هاي ريز غير دايره‌اي و منحي شكل با ساختارهايي با استحكام پايين، اجزاء ريز مكانيكي با مقاومت بالا و كيفيت سطح مطلوب با این فرایند ماشينكاري مي‌شود،كه معمولاً ماشينكاري سنتي در اين بخشها ناكارآمد است، براي فائق آمدن بر اين چالشها بايد فرايندهاي جديدي ايجاد شود، بهبود تكنولوژيك فرايندهاي شكل دهی از طريق تركيب واكنشهاي شيميايي و فيزيكي بر روي ماده، به ويژه واكنش مكانيكي كه در فرايند جداسازي مواد در حالت قراردادي استفاده مي‌شود مي‌تواند با فعل و انفعالات، فرايند غيرقراردادي تركيب شود. مثلاً با ماشينكاري از طريق تخليه الكتريكي EDM، ماشينكاري الكتروشيميايي ECM، ماشينكاري با اشعه ليزر LBM و با تركيب فرايند های دیگر ماشينكاري (HMP)، با تركيب اين فرايندها مواردي ارتقاء يافته و باعث كاهش اثرات مضر در فرايندهاي اصلي به هنگام كاربرد انحصاري از آن مي‌شود،تلاشها و تحقيقات در HMPS (تركيب فرايند توليد مخصوص) ناكارآمد بوده، اگر چه تعداد كمي از آنها در ماشينكاري مواد جديد و پيشرفته و همچنين در توليد ابزار و قطعات دستگاه‌ها بسيار مؤثر واقع شده و مهمتر از همه اينكه نظريه و رويكرد مناسبي براي هدايت تحقيق و توسعه فرايندهاي تركيبي توليد مخصوص مورد نياز است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی روش های تولید نوین در ماشینکاری ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 177
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: بررسی روش های جدید بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 90
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ضرورت‌هاي بهينه‌سازي مصرف انرژي در صنعت ساختمان
بيش از سه دهه است كه كشورهاي عمده مصرف كننده حامل هاي انرژي ، بصورت كاملاً جدي و برنامه ريزي شده، فعاليتهاي مربوط به كاهش تلفات ناشي از مصرف حاملهاي انرژي و سياست هاي بهينه سازي مصرف سوخت را دنبال كرده اند كه از اين رهگذر ، نه تنها در هزينه هاي مربوط به مصارف انرژي ، به صرفه جويي هاي قابل ملاحظه اي دست يافته اند ، بلكه از توسعه فزاينده روند تخريب محيط زيست نيز به نحو مؤثري جلوگيري كرده اند . ارتقاء سطح تكنولوژي ساخت و توليد ، افزايش درآمدهاي دولت از ناحيه مالياتهاي كنترل كننده مصرف سوخت و نظاير آن ، از ديگر ثمرات اجراي سياستهاي مصرف انرژي بوده است.
توجه به عوامل گوناگوني که در ميزان مصرف انرژي گرمايشي ساختمان نقش دارند، در ارائه راهکارهاي صرفه‎جويي در بخش ساختمان و کاهش مصرف انرژي در بخش خانگي، تاثير فراواني مي‎گذارد. شرايط اقليمي و آب و هوايي ، معماري ساختمان ، مصالح ساختمان ، راندمان سيستم‎هاي گرمايش، بکارگيري تجهيزات با ظرفيت مورد نياز که اساساً در ميزان بار حرارتي ساختمان موثر هستند و همچنين کنترل سيستم‎هاي گرمايش از عوامل موثر در ميزان مصرف انرژي گرمايشي محسوب مي‎شوند.
در قرن حاضر ، به دليل پيچيدگي و تحولات روز افزون جامعه جهاني، انرژي ، نقش اساسي در اقتصاد و سياست كشورها ايفا مي‌كند و پيش‌بيني دقيق چشم‌ انداز بخش انرژي و اتخاذ استراتژي مناسب از اركان اصلي حفظ ثبات و قدرت سياسي و اقتصادي هر كشور است .

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی روش های جدید بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 193
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم های نانو الکترومکانیک NEMS
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در اواخر 1950 فیزکدانانی به نام ریچارد فاینمن ، با پیشنهاد جایزه 1000 دلاری برای اولین فردی که موفق به ساخت موتور الکتریکی کوچکتر از 1 اینچ شود ، توجه مردم را به این موضوع جلب کرد . 
در کمال حیرت ویلیام مک لیلان با کوشش فراوان و صرف ساعات بسیار خسته کننده ، توانست این کار را با انبرک دستی و یک میکروسکوپ انجام دهد . 
موتور مک لیلان در حال حاضر در مؤسسه فن آوری کالفرنیا در معرض نمایش بوده و مدتها است که از چرخیدن بازمانده  است . هدف فاینمن از این کار به حرکت در آوردن چرخ های دانشگاهها وآزمایشگاه و حتی خطوط تولید صنعتی بود . سیستم های میکروالکترومکانیکی (MEMS) که به طور جدی از اواسط دهه 1980 ایجاد گردیدند ، به حدی از رشد و بلوغ  رسیده اند که اکنون فقط در تولید انبوه موتورهای کوچک ، صدها بار کوچکتر از موتور مک لیلان – نسبتاً به مشکل برخورده ایم . در همین راستا در انجمن MEMS  برخی تولیدات واقعاً شگفت انگیز را ارائه داده است .  از پروژکتورهای دیجیتالی  شامل میلیون ها میکروآیینه الکتریکی گرفته تا  میکروحسگرهای حساس  به حرکت که در کیسه  هوای ماشین های به کار رفته است . 
دانشمندان و مهندسانی که در زمینه  اتصالات میکروحسگرها  و ابزارهای دیگر  تحقیق می کنند ، با استفاده از آزمایشگاهها و ایده های نو ، گستره جدیدی در این زمینه ایجاد کردند . ابزارهای این دانشمند به مرزهای بسیار دور نیز اعمال می گردد . از اعماق دریا و پوسته ی زمین گرفته تا مناطق دور دست فضا و سیارات دور دست . چنین میکروحسگرهای راه دور با خواصی مانند مقاومت در برابر تغییرات شرایط و نیز هزینه اندکشان اطلاعات فراوانی در مورد محیط پیرامون ما در اختیارمان می گذارند .  
MEMS منجر به پیوند میان فرایندهای نیمه هادی و مهندسی مکانیک می گردد در مقیاس بسیار کوچکی در این زمینه طی دهه اخیر رشد چشمگیری داشته است شرکت های زیادی از غول های نیمه هادی تا شرکت های نوکار به سرعت به سوی فعالیت های مفیاس میکرو پیش می روند اما تا به حال در ابعاد زیر میکرومتر توسط MEMS کارهای اندکی انجام گرفته است .در حالی که کارهای اخیر در میکروالکترونیک دارای تولید انبوه با اندازه هایی در حدود 18/. میکرو می باشد در واقع  sematech  ( یک مجمع فکری برای مشاوره شرکتهای نیمه هادی در آمریکا ) که تا سال 2010 کمترین اندازه در چنین ابزاری به 70 نانومتر خواهد رسید . برای دستیابی به این اهداف و پیشرفتهایی که برای جریان اصلی الکترونیک پیش بینی می گردد وقت آن است که انقلابی در زمینه سیستم های نانو الکترومکانیک که از جمله ماشین ها ، حسگرها، کامپیوترها و الکترونیک در مقیاس نانو رخ بدهد چنین تلاش هایی زمینه کار گروه فایمن در calltech و گروه های دیگر در نقاط مختلف جهان در حال انجام است از پتانسیل های این زمینه فراوان می بشد و می تواند در زمینه های متنوعی از پزشکی و بیوتکنولوژی تا مبانی مکانیک کوآنتوم مثمر ثمر باشد.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی سیستم های نانو الکترومکانیک NEMS ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 186
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات تراشکاری
عنوان کامل: پروژه طراحی و ساخت جیگ و فیکسچر 
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 92
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
صنعت طراحی قید و بست¬ها را می¬توان شاخه بزرگی از صنایعی دانست که عامل تأمین نیازهای صنعتی جوامع امروزی می¬باشند. صنعت قید و بست¬ها نقش ارزنده¬ای را در سازندگی و تولیدات صنعتی دارند. البته بر استادان ذی¬صلاح و دست اندرکاران صنعت پوشیده نیست که برای تولید بیشتر محصولات جهت نیل به پیشرفت اقتصادی و در نهایت خود¬کفایی در خصوص صنعت نیاز به سیستم¬هایی می¬باشد تا در تسریع و بالا بردن کیفیت تولید نقش مؤثری داشته باشند. لذا آموزش طراحی و کار با جیگ و فیکسچرها چه به صورت تخصصی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و چه به صورت استفاده از کتابها در سطح کارخانجات و مراکز صنعتی اجتناب نا¬پذیر می¬نماید. همانطور که اشاره کردیم. امروزه صنعت نیاز به تولید سریع قطعات، همراه با کیفیت می¬باشد. تا در بازار گرم رقابت از سایر رقبا عقب نماند. برای همین نیاز به ابزارهاییاست که که این شرط را برای او فراهم سازد. یکی از این ابزارها جیگ وفیکسچر هستند. جیگ و فیکسچر ابزاری هستند که میزان تولید یک دستگاه تولیدی را به صورت قابل ملاحظه¬ای افزایش می¬دهد. طراحی این ابزارها به صورتی است که قطعه را موقعیت¬دهی می¬کند و دیگر نیاز به تنظیم قطعه در هر مرحله از باز و بست نیست. هدف ما در این پروژه دانستن اصول طراحی جیگ و فیکسچر است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه طراحی و ساخت جیگ و فیکسچر ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 179
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات علمی
عنوان کامل: پروژه بهینه سازی سیکل تبرید اجکتوری جهت بالا بردن راندمان سرمایشی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 82
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
سیکل تبرید اجکتوري به دلیل ایجاد سرمایش مورد نیاز ساختمان ها با استفاده از منابع انرژي با کیفیت پایین امروزه مورد توجه محققین زیادي قرار گرفته است . با وجود اینکه این سیکل در مقایسه با سیکل تبرید تراکمی از راندمان کمتري برخوردار است ولی مصرف کم برق آن و همچنین نبود قطعات متحرك در این سیستم ها می تواند دلیل قانع کننده اي براي جایگزینی این سیکل ها به جاي سیکل هاي تبرید تراکمی معمولی باشد. هدف از انجام این تحقیق بررسی عوامل موثر بر عملکرد سیکل تبرید اجکتوري می باشد. درکل کارایی سیکل تبرید اجکتوري به سه عامل مهم بستگی دارد که این سه عامل به ترتیب شامل دما وفشار مبرد در نقاط مختلف اجکتور (بویلر، کندانسور و اواپراتور) ، هندسه اجکتور و نوع مبرد استفاده شده جهت سرمایش می باشد. در این تحقیق به دو روش کارایی اجکتور مورد بررسی قرار گرفته است که در روش اول که در این تحقیق به روش هندسه ثابت از آن یاد می شود، هندسه اجکتور ثابت در نظر گرفته شده است و تغییرات راندمان با تغییر فشار و دماي مبرد در نقاط مختلف سیکل بدست می آید. محققینی که در عرصه اجکتور فعالیت داشته اند به بررسی کارایی اجکتور ومقایسه عملکرد آنها با استفاده از مبردهاي مختلف استفاده شده در سیکل با هندسه ثابت پرداخته اند. ولی آنچه که مشخص است، این مطلبمی باشد که یک سیکل تبرید اجکتوري که جهت ایجاد سرمایش براي اهداف تهویه مطبوع طراحی می شود، همیشه با یک دماي ثابت کندانسور و اواپراتور روبرو می باشد و عواملی که به طراح اختیار عمل می دهد شامل دماي بویلر ، نوع مبرد و هندسه اجکتور می باشد، که در روش دوم که به روش طراحی از آن یاد می شود به این بخش پرداخته شدهاست. در این قسمت دماي کندانسور و اواپراتور ثابت در نظر گرفته شده و مقدار دماي بویلري وهندسه اي که می تواند مقدار نسبت مکش ثابتی را که از اجکتور مطالبه شده براي طراح فراهم کند، بدست می آید.
در این تحقیق براي بررسی سیکل تبرید اجکتوري به روش طراحی دماي اواپراتور ثابت و برابر 21 درجه سانتیگراد قرار داده شده است و جداولی که نتایج بدست آمده از شبیه سازي براي دماهاي مختلف کندانسور و مبردهاي مختلف موردمطالعه در این تحقیق می باشند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بهینه سازی سیکل تبرید اجکتوری جهت بالا بردن راندمان سرمایشی ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 185
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی و ساخت ربات جنگجو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 33
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در دنیای امروزه اکثر وسایل وصنعت روبه سمت تمام اتوماتیک هدایت میشود در حقیقت ربات ها هستند که این وظیفه را به عهده دارند و دنیایی که در فردایمان داریم دنیای ربات ها میباشد ربات جنگجو از مواردی      می باشد که در تمام دنیا مسابقات ان در حال برگزاری است البته لازم به ذکر است که یگویم ربات های جنگجویی که ملت ها برای جنگ از ان استفاده می کنند تقریبا شبیه همین رباتهایی می باشد که در مسابقات استفاده می شود.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی و ساخت ربات جنگجو ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 170
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی رباتهای صنعتی و مشخصات آنها در جوشکاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 99
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
از اواخر دهه هفتاد، تقاضا برای استفاده از رباتها در صنایع شروع به پیشرفت  فوق العاده ای نمود. دلیل اصلی رشد چشمگیر صنایع رباتیک، عمدتاً به خاطر ملاحظات اقتصادی است. جنبه دیگر استفاده از رباتها بالا رفتن سرعت تولید و دقت کار می باشد بطوریکه بعلت دقت کامپیوتری، رباتها نسبت به کارگر در این حالت ضایعات کمتر شده و مصرف مواد اولیه پایین می آید. به عنوان مثال، صرفه جویی در مصرف رنگ را در  رباتهای رنگپاش حدود 10 تا 50 درصد است. همچنین در بکارگیری رباتها مخارجی چون لباس،دستکش، خوراک و وسایل نظافت کارگر را نیز کاهش می دهد که به جنبه اقتصادی بودن آن می افزاید. در بسیاری از بخشهای تولید که عملیات خطرناک بوده و یا محیط کار پر سروصدا وآلوده است، استفاده از رباتها می تواند کارگران را از خطرات ناشی از کار حفظ نماید. يك مثال چنین عملیاتی پرسکاری است که بطور مرتب موجب نقص عضو و صدمه به کارگران می گردد و یا رنگ پاشی که محیط آن بعلت استفاده از مواد شیمیایی برای سلامت کارگران مناسب نیست با جایگزین شدن رباتها در مراکز کارهای طاقت فرسا و حساس، کمک بسیار موثری به سلامت کارگران و دیگر پرسنل و رشد فکری آنها و رشد و بهبود تولید خواهد شد.
اینها دلایلی هستند که تا کنون باعث رشد روز افزون کاربرد رباتهای صنعتی در صنایع مختلف شده است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی رباتهای صنعتی و مشخصات آنها در جوشکاری ,
تاریخ : چهار شنبه 25 / 12 / 1393
بازدید : 187
نویسنده : ati

 پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی

دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی دستگاه های تراش
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 45
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ماشین های ابزار متواتی برای ایجاد اشکال مختلف در قطعه کار وجود دارد.ماشین های تراش که برای تولید سطوح گرد داخلی و خارجی در قطعات مورد استفاده قرار می گیرند از این جمله اند.دستگاه تراش در صنعت به عنوان دستگاه تراش در بین ماشین های ابزار معروف است.ماشین های تراش بسیاری در صنعت وجود دارند که همگی زیر مجموعه دستگاه تراش محسوب می شوند.گروه ماشین های تراش در صنعت برای تولید قطعاتی که برای تولید یک یا چند سطح استوانه ای داخلی یا خارجی هستند،مورد استفاده قرار می گیرند.در ماشین های تراش قطعه کار حرکت دورانی داشته و ابزار نسبت به قطعه حرکت خطی دارد.به همین علت تراش کاری را به عنوان ماشین کاری دوار معرفی می کنند.تمام ماشین های دوار که در آنهاقطعه کار حرکت دورانی دارد از اصول دستگاه تراش پیروی کرده و جزو خانواده ی دستگاه های تراش محسوب می شوند.هرچند که دستگاه تراش برای تولید قطعات استوانه ای به کار می رود،می توان از آن برای ایجاد سطوح تخت و سوراخ کاری نیز استفاده کرد.با به کارگیری تجهیزات خاص،دستگاه تراش می تواند برای تولید سایر انواع سطوح،پیچ تراشی و ایجاد شیار روی قطعات مورد استفاده قرار گیرد وبا کمی مهارت می توان تقریبا هر قطعه ی کاری را با دستگاه تراش ماشین کاری کرد.اندازه ی این قطعات از پیچ های بسیار ریز مورد استفاده در قاب عینک تا غلطک های دستگاه نورد ولوله ی تفنگ ها متغیر است.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: موضوعات مرتبط: پروژه , ,
:: برچسب‌ها: پروژه بررسی دستگاه های تراش ,

تعداد صفحات : 36


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">