اصل مدرک تحصیلی و یا گواهی موقت پایان تحصیلات و فراغت از تحصیل قبل از تاریخ ۱۹/۱۱/۹۱
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای آقایان قبل از تاریخ ۱۹/۱۱/۹۱-
اصل گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح-
اصل مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح-
اصل مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام-
اصل گواهی و مدارک دال بر همکار قراردادی دستگاه اجرایی-
یک عدد پوشه سفید-
تذکر : تحویل مدارک مذکور صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت نام بوده و هیچگونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمیکند ، مضافا اینکه نتایج قطعی آزمون منوط به اتمام فرآیند مصاحبه علمی و گزینش می باشد
زمانبندی بررسی و صحت مدارک
روز پنجشنبه مورخ ۱۱/۷/۹۲ رشته های شغلی
کارشناس آب و خاک ، سیستم اطلاعات جغرافیایی ، حقوق ، مطبوعات ، امور زمین
روز شنبه مورخ ۱۳/۷/۹۲ رشته های شغلی
کارشناس حراست ، خدمات ماشینی ، نقشه برداری ، کمک کارشناس نقشه برداری ، آبخیزداری
روز یکشنبه مورخ ۱۴/۷/۹۲ رشته های شغلی
کمک کارشناس آمار و برنامه ریزی ، امور اداری ، ممیزی اراضی ، کارشناس آبخیزداری ۱، ۲ و ۳
باتوجه به پیگیریها و مراجعات مکرر پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۲ تعداد ۲۶ دستگاه اجرایی استان به ادارات مربوطه واستانداری درخصوص سایر مراحل آزمون موارد ذیل را به اطلاع می رساند :
۱- مصاحبه علمی – تخصصی توسط دستگاههای اجرایی انجام شود ، زمان و مکان برگزاری حداقل یک هفته قبل از انجام مصاحبه کتباً به پذیرفته شدگان اعلام خواهدشد . از داوطلبان درخواست می گردد از مراجعه حضوری و یا ارتباط تلفنی با استانداری خودداری نمایند .
۲- نظر به اینکه طبق بند ۶ تذکرات آگهی ، پذیرفته شدگان نهایی باید حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه نهایی آزمون ، گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی و مهارتهای فن آوری اطلاعات را ارایه نمایند. لذا تا اعلام مراکز مجاز و نحوه اخذ گواهینامه های مذکورخصوصاً زبان انگلیسی از ثبت نام در مراکز جداً خودداری نمایند و موارد مذکور از طریق پایگاه اطلاع رسانی استانداری متعاقباً خبر رسانی می گردد .
۳- نظر به اینکه طبق مفاد آگهی استخدام ، برابر با اصل نمودن کلیه مدارک ثبت نام توسط دستگاههای اجرایی قبل از انجام مصاحبه تخصصی الزامی می باشد . لذا داوطلبان مدارک مورد نیاز را آماده نمایند تا پس از اطلاع رسانی درتاریخ های تعیین شده به دستگاههای اجرایی مورد تقاضا تحویل نمایند . تاریخ های مذکور توسط ادارات به طریق مختلف به پذیرفته شدگان اطلاع رسانی خواهد شد .
۴- سوالات مطرح شده در مصاحبه شامل اطلاعات داوطلب درخصوص وظایف و اهداف و تکالیف دستگاه اجرایی مورد تقاضا ، رشته شغلی پذیرفته شده و رشته تحصیلی می باشد
۱-پوشه ( رنگ سبز برای داوطلبان شغل کارشناس ارتباط ومخابرات )-(رنگ زرد برای داوطلبان شغل کارشناس شبکه)
(رنگ سفید برای دواطلبان شغل هواشناس پیش بین )- ( رنگ نارنجی برای داوطلبان هواشناس کارشناس هواشناسی همدیدی )
۲-اصل وتصویر شناسنامه ( تمامی صفحات )
۳-اصل وتصویر کارت ملی (پشت ورو )
۴-اصل وتصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعدادواحدهای گذرانده شده مورد قبول نیست )
۵-اصل وتصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران
۶-اصل وتصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح برای ایثارگران محترم
۷- اصل وتصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح برای معلولین محترم
۸-اصل وتصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام ( در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست )
اطلاعیه اداره کل دامپزشکی استان کردستان در خصوص پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اداره کل دامپزشکی استان می رساند، با توجه به رشته شغلی مورد تقاضا ، لازم است ………………….
به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اداره کل دامپزشکی استان می رساند، با توجه به رشته شغلی مورد تقاضا ، لازم است طبق جدول زمانبندی زیر و با همراه داشتن اصل و کپی مدارک مربوطه به کارگزینی اداره کل دامپزشکی استان کردستان واقع در کیلومتر یک جاده سنندج همدان مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
۱ – پوشه(رنگ سبز برای داوطلبان مقطع تحصیلی دکتری، رنگ زرد برای داوطلبان مقطع لیسانس و رنگ آبی برای داوطلبان مقطع کاردانی)
۲ – اصل و تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)
۳ – اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو)
۴ – اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده شده مورد قبول نیست)
۵ – اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران
۶ – اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح
۷- اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح
۹- اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست)
۱۰ – اصل و تصویر تاییدیه گذراندن طرح نیروی انسانی به تائید اداره کل دامپزشکی استان مربوطه
تذکر : تحویل مدارک مذکور ، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبتنام بوده و هیچگونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمیکند. همچنین اعلام نتایج قطعی آزمون، منوط به اتمام فرایند مصاحبه و گزینش است.
روز
تاریخ
عنوان
دوشنبه
۸/۷/۹۲
تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کارشناس مبارزه با بیماری ها ( مقطع دکتری )
سه شنبه
۹/۷/۹۲
تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کارشناس بهداشت گوشت
چهارشنبه
۱۰/۷/۹۲
تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کاردان کنترل بهداشتی اماکن دامی
چهارشنبه
۱۰/۷/۹۲
تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کاردان دامپزشکی شهرستان های بانه ، بیجار ، دیواندره ، سروآباد و سقز
پنجشنبه
۱۱/۷/۹۲
تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کاردان دامپزشکی شهرستان های سنندج ، قروه ، کامیاران ، و مریوان
شنبه
۱۳/۷/۹۲
تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کارشناس آزمایشگاه
همچنین جدول زمانبندی مصاحبه حضوری به ترتیب زیر اعلام میگردد :
روز
تاریخ
ساعت شروع
عنوان
شنبه
۲۰/۷/۹۲
۸:۳۰ صبح
مصاحبه حضوری متقاضیان رشته شغلی کارشناس مبارزه با بیماری ها ( مقطع دکتری )
یکشنبه
۲۱/۷/۹۲
۸:۳۰ صبح
مصاحبه حضوری رشته شغلی کاردان دامپزشکی شهرستان های بانه ، بیجار ، دیواندره ، سروآباد
یکشنبه
۲۱/۷/۹۲
۸:۳۰ صبح
مصاحبه حضوری متقاضیان رشته شغلی کاردان کنترل بهداشتی اماکن دامی
دوشنبه
۲۲/۷/۹۲
۸:۳۰ صبح
مصاحبه حضوری رشته شغلی کاردان دامپزشکی شهرستان های سنندج ، قروه ، کامیاران ، مریوان و سقز
سه شنبه
۲۳/۷/۹۲
۸:۳۰ صبح
مصاحبه حضوری رشته شغلی کارشناس بهداشت گوشت
سه شنبه
۲۳/۷/۹۲
۱۴:۳۰
مصاحبه حضوری رشته شغلی کارشناس آزمایشگاه
نکات مهم :
- داوطلبان محترم باید نیم ساعت قبل از ساعت تعیین شده درمحل اداره کل دامپزشکی استان کردستان حضور داشته باشند
- افرادی که دارای مقاله علمی تایید شده ( به استثنای مقالات دانشجویی ) ، تالیف و ترجمه می باشند و یا دوره های رسمی آموزشی را در رابطه با رشته شغلی مورد تقاضا طی نموده اند می توانند در روز مصاحبه نسبت به ارائه آن اقدام نمایند
-ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه در روز مصاحبه تخصصی الزامی می باشد.
- از آوردن تلفن همراه خودداری فرمائید . بدیهی است در صورت همراه داشتن هر نوع تلفن همراه ، در زمان ورود به قرنطینه اخذ میگردد
- موارد مد نظر در مصاحبه حضوری علاوه بر آشنائی با وظایف و مسئولیت های سازمان دامپزشکی کشور و قوانین مربوطه ، بر اساس رشته شغلی در جدول زیر آمده است :
عناوین تخصصی مد نظر در مصاحبه حضوری
رشته شغلی
اصول پیشگیری و مبارزه با بیماری های دام ، طیور ، آبزیان و زنبور عسل- اصول بازرسی گوشت و بهداشت فرآورده های خام دامی ، پروتکل مبارزه با بیماری های دامی سال ۹۲ سازمان دامپزشکی کشور
کاردانی دامپزشکی و کاردانی کنترل بهداشتی اماکن دامی
اصول بازرسی گوشت و بهداشت فرآورده های خام دامی – بیماری های مشترک بین انسان و دام ( علائم ، اپیدمیولوژی ، کنترل و پیشگیری )
کارشناس بهداشت گوشت
آشنائی با وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی – اصول رعایت ایمنی در آزمایشگاه – روش های و اصول آزمایشات میکروب شناسی ، سرولوژی ، انگل شناسی ، بیوشیمی و تجزیه مواد غذائی
کارشناس آزمایشگاه
اصول اپیدمیولوژی ، تشخیص ، پیشگیری ، کنترل و درمان بیماری های واگیر دام ، طیور ، آبزیان ، زنبور عسل و بیماری های مشترک بین انسان و دام - اصول بازرسی گوشت و بهداشت فرآورده های خام دامی – اصول بیوسکیوریتی در دامپزشکی
به گزارش کارسیک به نقل از خبرگزاری شبستان، علیرضا شهبازی استاندار کردستان پنج شنبه شب در پنجمین جلسه شورای برنامهریزی و توسعه استان در سنندج به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص افزایش سرمایه گذاری و اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: این مهم جزو اولویت های کاری مدیران دستگاه های اجرایی به شمار می آید.
وی افزود: بدون شک رفع دغدغه اشتغال جوانان زمینه ساز توسعه و تعالی استان در حوزه های مختلف بوده و بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی نیز رفع خواهد شد لذا باید همه مدیران دستگاه های اجرایی استان با تمام توان برای رفع این مهم گام بردارند.
استاندار کردستان تصریح کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی استان در سال مالی جاری که با کمبود اعتبارات مواجه هستیم به جای گلایه به فکر راهکاری های عملی و پیشنهادات کارشناسی برای پیشبرد امور به بهترین نحو باشند.
شهبازی افزود: مقایسه کردن کردستان با سایر استان های کشور ظلم و جفا در حق مردم استان است چرا که کردستان در اوایل انقلاب به واسطه جنگ تحمیلی ۸ ساله و مبارزه با گروه های ضد انقلاب از یک سری خدمات و اقدامات توسعه ای جاماند و از این رو نیازمند توجه و اختصاص اعتبارات بیشتری برای جبران این محرومیت هاست.
استاندار کردستان خواستار همدلی و اتحاد همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و تعامل سازنده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد و افزود: خوشبختانه مردم ولایت مدار کردستان در عرصه های مختلف حضور و مشارکتی گسترده داشته و باید از این مشارکت عمومی برای توسعه همه جانبه استان بهره گرفته شود.
شهبازی به طرح استخدام بیش از یک هزار جوان تحصیلکرده استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه کردستان تنها استانی بود که مجوز برگزاری آزمون استخدامی را در سطح کشور اجرایی کرد و در حال حاضر نیز نتایج عمومی آزمون اعلام شده و به فضل الهی طی چند روز آینده نیز نتایج آزمون اختصاصی و سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد.
بدینوسیله به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون استخدامی ۲۶ دستگاه اجرائی استان درمورخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۱ می رساند به استناد بند۴ آگهی ، کسب حدنصاب نمره عمومی ۶۰درصد برای داوطلبان الزامی بوده وانتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳برابر ظرفیت موردنیاز ازمیان افرادی که حدنصاب نمره آزمون عمومی راکسب کرده اند با رعایت سهمیه قانونی به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهدشدلذا باتوجه به موارد مذکور ، نتایج مرحله اول آزمون عمومی ،برحسب دستگاه اجرائی مورد تقاضاومرتب شده الفبائی بشرح پیوست اعلام می گردد .
تذکرات:
ذکر اسامی افرادی که در لیست فوق حد نصاب لازم را کسب نموده اندبه منزله قبولی در آزمون نمی باشد و نتیجه نهایی منوط به بررسی سوالات تخصصی، انجام مصاحبه ، گزینش وسایر مراحل قانونی استخدام می باشد.
داوطلبان شاغل غیر رسمی (قراردادی و نیروهای شرکتی شاغل در دستگاه اجرایی) در کلیه دستگاه های اجرایی دولتی به موجب مفاد آگهی آزمون میتوانند از امتیاز سنوات خدمتی خود بهره مند گردند.لازم به ذکر است سنوات خدمتی می تواند در دستگاه مورد تقاضا و یا کلیه دستگاه های اجرایی دولتیدیگر منوط به رعایت شرط بومی بودن داوطلب لحاظ گردد.
نمره عمومی داوطلبان شاغل بااحتساب سنوات خدمت براساس مدارک ارسالی وتایید دستگاههای اجرائی منظور گردیده است داوطلبانی که به سنوات خدمتی درج شده در لیست فوق هرگونه اعتراضی دارندویا نسبت به ارائه مدارکدال بر همکاریاقدام ننموده اند ، می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات قابل قبول حداکثر تاپایان وقت اداری تاریخ ۳۱/۲/۱۳۹۲ به ادارات کارگزینی دستگاههای ذیربط مراجعه نموده و درخواست خود را کتبا“ تسلیم نمایند.
باتوجه به اینکه سوالات عمومی به صورتمکانیزه تصحیح گردیده است لذا درخواست رسیدگی به نمرات عمومی مقدورنمی باشد.
داوطلبانی که نوع بومی آنها شهرستان می باشد و به اشتباه آن را در فرم ثبت نام استان درج نموده اند می توانند با در دست داشتن مدارک و مستندات قابل قبول حداکثر تا تاریخ۳۱/۲/۱۳۹۲ به ادارات کارگزینی دستگاههای ذیربط مراجعه نموده و درخواست خود را کتبا“ تسلیم نمایند.
به استناد بند۱۱ آگهی ، مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده درمتن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب میباشد و درهرمرحله از مراحل امتحان ، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمداطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی ،حکم مزبور لغو و بلااثرمی گردد.
به منظور تسریع درروندکار مراحل استخدامی خواهشمند است ازمراجعه حضوری درموارد غیرضرور به استانداری و دستگاههای اجرائی جدا” خودداری فرمائید.
به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی ،شرکت کننده گان آزمون استخدامی مورخه ۲۶/۳/۹۱ با مراجعه به سایت استانداری کردستان به آدرسwww.ostan-kd.ir می توانند لیست سه برابر قبول شده گان آزمون را مشاهده کنند.
بر اساس اطلاعیه شماره ۲این آزمون استخدامی که متن آن بصورت کامل در سایت درج شده اسامی قبول شده گان از تاریخ ۲۴فروردین ماه سال ۹۲ لغایت ۳۱فروردین ۹۲با همراه داشتن مدارک لازم به ادارات کارگزینی دستگاه های اجرایی استخدام کننده مراجعه کنند.
اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی ،- اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه ، اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران) ، اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن(موارد بند ۱تذکرات آگهی استخدام) ، اصل و تصویر مدارک دال بر ایثارگری یا معلولیت حسب مورد از مراجع ذیربط – اصل رسید بانکی ( لازم به ذکر است در صورت قبولی فرد چنانچه محرز شود فیش مذکور قبلا پرداخت نگردیده قبولی وی کان لم یکن تلقی می گردد).
توجه:عدم ارائه مدارک درمهلت تعیین شده به منزله انصراف تلقی خواهدگردیدو هیچگونه حقی برای شرکت کننده درآزمون ایجاد نمی گرددلذا براساس آگهی ومفاد دستورالعملهای ابلاغی نسبت به جایگزینی داوطلب دیگری اقدام خواهد شد.
نتایج آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۳/۲۶ چهار دستگاه اجرایی (بهزیستی، پزشکی قانونی، انتقال خون و استانداری) و آزمون مورخ ۱۳۹۰/۱۲/۱۸ اداره کل فنی و حرفه ای در لینک زیر قابل دسترس است.
سنندج – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: با ابلاغ صدور مجوز استخدام، بزودی مراحل جذب هزار و ۵۰۰ سهیمه استخدامی دستگاه های اجرایی استان عملیاتی می شود.
به گزارش ایرنا، موسی مرادیانی شامگاه پنجشنبه در جلسه عملیاتی کردن اختیارات تفویض شده به استانداران در سنندج گفت: جذب و استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان گام مهمی در مسیر روند خدمات رسانی مناسب و مطلوب به مردم و روان سازی امورات اداری دستگاه های اجرایی است.
به گفته وی بکارگیری این تعداد نیروی انسانی در بدنه دستگاه های اجرایی در حقیقت زمینه استفاده از افراد واجد شرایط، متخصص و دانش آموخته کارآمد دانشگاهی استان را فراهم و موجب افزایش بهره وری خواهد شد و خانواده های این افراد نیز به آرزوی ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندانشان دست خواهند یافت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اظهار کرد: تاکنون آزمون استخدامی چهار دستگاه اجرایی استان انجام شده و در آینده نزدیک زمان برگزاری سایر آزمون ها نیز اطلاع رسانی و به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.
به گفته وی بر اساس دستورالعمل ابلاغی به استانداری ها، منابع مالی سهمیه های استخدامی مذکور تامین و از سوی دستگاه های اجرایی هزینه خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع از همه دستگاه های اجرایی خواست تا همکاری لازم و مداوم را با دفتر منابع انسانی استانداری کردستان داشته باشند.
حسین فیروزی گفت: در چند ماه اخیر پیگیری های فراوانی برای ایجاد ردیف اعتباری و اخذ مجوز های لازم استخدامی های جدید صورت گرفته است.
به گزارش آفتاب دل، معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی در خصوص استخدام در دستگاه های اجرایی گفت: در سال ۹۱ دو نوبت آزمون استخدامی جهت جذب ۱۴۵۳ نفر برای ۲۷ دستگاه اجرایی برگزار گردیده ، این در حالی است که متاسفانه دولت قبلی برای بکارگیری و جذب این افراد در بودجه های جاری دستگاه های اجرایی اعتباری منظور نکرده بود و یکی از مهمترین فرآیندهای به کارگیری و جذب نیروی انسانی در دستگاه های دولتی که عبارت از تامین بار مالی ناشی از آن است که نادیده گرفته شده بود.
استاندار کرمانشاه گفت: مشکل استخدامی ۵۷۵ نفر از خانواده معظم شهدا در استان مورد رسیدگی قرار میگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضاییبابادی عصر امروز در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا در استان کرمانشاه اظهار داشت: ایثارگری شهدا و ایثارگران و خانوادههای معظم شهدا موجب حفظ انقلاب شد. رضاییبابادی تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در کنار شهدا و ایثارگران توانستند حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کنند. وی با بیان اینکه کسی که در جایگاه خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران نباشد، نمیتواند شرایط آنها را درک کند، ادامه داد: استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس سختیهای فراوانی متحمل شده است. استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم استان کرمانشاه به ایثارگری و داشتن روحیه پهلوانی معروفاند، بیان داشت: در جلسه با معاونین استانداری کرمانشاه تصمیم گرفته شد مشکل استخدامی ۵۷۵ نفر از خانواده معظم شهدا در استان مورد رسیدگی قرار گیرد. این مسئول خدمت در استان کرمانشاه را مایه افتخار دانست و متذکر شد: باید سعی کنیم عقبماندگیهای ناشی از جنگ در استان کرمانشاه برطرف شود. رضاییبابادی به توجه ویژه مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه به مشکلات این منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: اجرای مصوبات سفر معظمله به این استان موجب حل بسیاری از مشکلات میشود.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:عملیاتی شدن یکهزار و ۴۰۰ مجوز استخدام صادرشده برای دستگاههای اجرایی استان از سوی استاندار و نمایندگان مجلس پیگیری خواهد شد. وحید محمدی تبار افزود: این مجوزها در سال های گذشته صادرشد اما به مرحله اجرا در نیامد و مجوز تبدیل وضعیت ۱۹۰ نیروی قراردادی به پیمانی سال ۹۰نیز عملیاتی نشد. به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد وی به نامگذاری سال ۹۳ به سال ˈاقتصاد ، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈاشاره کرد و گفت: این نامگذاری تجسم عملی حمایت مسوول ارشد نظام جمهوری اسلامی از دولت آقای روحانی است.
کلیه پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی ۹۲/۴/۱۴ ( که دستگاه اجرایی انتخابی استانداری بوده است ) در رشته های شغلی کشوری مدنی ، حسابدار ، راه و ساختمان روز چهارشنبه ۹۲/۸/۱۵راس ساعت ۸ صبح و کلیه پذیرفته شدگان در رشته های شغلی مسئول دفتر ، مامور حراست ، تحلیل گر سیستم در روز پنجشنبه مورخ ۹۲/۸/۱۶ راس ساعت ۸ صبح جهت انجام مصاحبه تخصصی به همراه مدارک و مستندات زیر به استانداری مراجعه نمایند.اصل شناسنامه و کارت ملی
اصل مدرک تحصیلی و پایان خدمت مستندات مربوط به بومی بودن برابر مفاد انتشار آگهی اصل مدارک مربوط به ایثارگری اصل مدارک مربوط به معلولیت اصل و تصویر آموزش های طی شده مربوط به رشته شغلی ، کتاب ، تالیف ، ترجمه ، پایان نامه تخصصی ، مقالات چاپ شده
کرمان، محمدباقر نوبخت عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد تعیین وضعیت نیروهای آزمون استخدامی سال ۹۱ استانداری اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از شهریورماه که آغاز به کار کرد برای حل و فصل مسائل یکسری برنامههایی را در اختیار داشت، اما با یکسری تعهداتی از قبل روبهرو بود.
وی بیان داشت: نمیخواهیم به مسائل گذشته بپردازیم، اما ابتکار عمل از ما گرفته شد که یکی از این موارد پرداخت یارانهها بود.
محمدباقر نوبخت در سفر سه شنبه به کرمان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اگر دستگاه های دولتی اعلام کنند که به این نیروها نیاز دارند ، از نظر معاونت برنامه ریزی و شخص بنده مورد تایید است، اما مجوز استخدام از سوی ما زمانی صادر می شود ، دستگاه دولتی که اعلام نیاز کرده است ، بتواند حقوق نیروی جدید را بپردازد.
وی با اشاره به کمبود منابع دولتی خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی های انجام شده ۲۳۵ هزار میلیارد تومان بودجه امسال دولت است که از محل فروش نفت، اخذ مالیات ها ، فروش اوراق مشارکت و واگذاری سهام کارخانجات تأمین می شود و در بخش های عمرانی، هزینه های جاری دولت و مطالبات گذشته در قالب لایحه به مجلس ارائه شده است.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهورِی از صدور مجوز استخدام پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی مصوبه مهرآفرین و مهندسین کشاورزی در سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدباقر نوبخت در اعلام آخرین اقدامات برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی و یا داوطلبان تبدیل وضعیت قبل از پرداختن به این موضوع به تشریح شرایط فعلی اشتغال کشور، منابعی که دولت برای کارکنان خود صرف می کند و همچنین سیاستهایی که برای ایجاد اشتغال در پیش گرفته شده پرداخت.
63 میلیون نفر در سن کارند
وی با بیان اینکه از جمعیت حدود 76 میلیون نفری کشور 63 میلیون نفر در سن کار هستند، اظهار کرد: 23 میلیون نفر از این افراد فعالند که از این تعداد 21 میلیون نفر شاغل محسوب میشوند. این درحالی است که از بین شاغلین 18 میلیون نفر در بخش خصوصی و حدود 2.9 تا سه میلیون نفر در ادارات دولتی مشغول به کارند. براین اساس حدود 2.5 میلیون نفر نیز آماده به کار در کشور وجود دارند.
نوبخت با اشاره به اینکه فاصله بین جمعیت 63 میلیون نفری تا 76 میلیون نفری در سن کار به هیچ عنوان سن آنها در حدی نیست که دنبال کار باشند افزود: براین اساس این فاصله جمعیتی بین 76 تا 63 به دو بخش فعال و غیر فعال تقسیم میشوند و تفاوت اینجاست که هر چند دو گروه در سن کارند اما جمعیت فعال، آماده به کار و جمعیت غیر فعال با وجود در سن کار بودن به دنبال شغل نیستند.
معاون برنامهریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری ادامه داد: جمعیتی که فعال و در سن کارند به دو بخش تقسیم میشوند یک دسته موفق به پیدا کردن کار میشوند که 21 میلیون نفر از این 23 میلیون نفر اکنون مشغولند و 2.5 میلیون نفر نیز جمعیت فعال محسوب شده اما شغلی برای آنها فراهم نیست.
وی با بیان اینکه دولت باید برای اشتغال 2.5 میلیون نفر آماده به کار فرصت شغلی از طریق بخش خصوصی و یا ادارات دولتی ایجاد کند گفت: به دلیل این که تعداد کارکنان موجود در دستگاههای دولتی بیش از حد نیاز است بنابراین دولت نمی تواند این فرصت شغلی را درون دولت فراهم آورد. این درحالی است که بعد از پیروزی انقلاب تاکنون تعداد کارکنان دستگاههای دولتی از 550 هزار به حدود سه میلیون نفر افزایش یافته و از این رو هر چه هزینه و بودجه در این دستگاهها تزریق می شود صرف حقوق و دستمزد همین کارکنان خواهد شد.