با اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ۹۹ نیروی جدید بزودی فعالیت خود را در حوزه این اداره کل آغاز خواهند کرد. مهندس بلوردی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۱۴۰۰ نفر در مرحله اول آزمون استخدامی این اداره کل و در ۱۶ رشته شغلی به رقابت پرداختند. مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان افزود: از بین این افراد ۱۵۲ نفر با دستیابی به حد نصاب نمره، به مصاحبه تخصصی دعوت شدند که با انجام مراحل مختلف از جمله مصاحبه تخصصی، توانمندیها و مهارت، کامپیوتر و روانشناسی ۸۱ نفر پذیرش شدهاند. وی تصریح کرد: همچنین ۱۸ نفر از خانواده های ایثارگران نیز در رشته های مورد نیاز، در این اداره کل مشغول به کار خواهند شد. مهندس بلوردی با اشاره به انجام مراحل گزینش پذیرفته شدگان ۵/۱ برابر ظرفیت خاطرنشان کرد: با پایان مرحله گزینش و انجام امور اداری مربوطه، این افراد فعالیت خود را در ادارهکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و ۸ اداره تابعه این اداره کل آغاز خواهند کرد. مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان تاکید کرد: با توجه به تاسیس این اداره کل در اواخر سال ۸۶، کمبود نیروی انسانی از معضلات پیش رو بود که با برگزاری این آزمون و آزمون های قبلی بخش عمدهای از چارت سازمانی تکمیل شده است. اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در پی اولین سفر هیات دولت به این منطقه و بر اساس مصوبه ستاد راهبری و هماهنگی توسعه جنوب این استان، در دیماه سال ۱۳۸۶ با عنوان اداره کل راه و ترابری تاسیس و فعالیت خود را مستقل از مرکز استان آغاز کرد، و در ۵ سال گذشته منشا خدمات بسیاری بوده است.
سعید عیناللهی اعلام کرد: با دستور و تأکید ویژه مهندس پیریایی استاندار قم نتایج آزمون استخدامی استانداری قم اعلام شد و در دسترس شرکتکنندگان قرار گرفت. وی افزود: در این آزمون که خرداد ماه امسال برگزار شد در نهایت ۲۳۸ نفر جذب دستگاههای استان خواهند شد که نتایج اولیه و سه برابر ظرفیت آن اعلام گردید که شرکت کنندگان برای دیدن نتایج افراد پذیرفته شده میتوانند به سایت استانداری قم به آدرس: http://www.ghom.ir مراجعه کنند. به گفته عیناللهی گزینش و مصاحبه تخصصی افراد پذیرفته شده در این آزمون به صورت متمرکز در اداره کل منابع استان استانداری قم انجام خواهد گرفت. معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار قم این استخدام را بخشی از مرحله اول طرح مهر آفرین عنوان کرد و گفت: برای ادامه جذب نیرو در طرح مهر آفرین به دستگاههای اجرایی استان اعلام شد که پستهای مورد نیاز دستگاه خود را احصا کنند و در نهایت با توجه به نیازهای دستگاههای اجرایی استان قم سهمیه بندی مورد نظر صورت خواهد گرفت. وی در ادامه به تشریح طرح مهر آفرین در استان قم پرداخت و اظهار داشت: کل سهمیه اختصاصی طرح مهر آفرین به استان قم هزار نفر اعلام شده است که طی سالهای ۹۱ تا ۹۴ جذب دستگاههای اجرایی استان قم خواهند شد. عیناللهی افزود: در مرحله اول اجرایی این طرح ۶۱۳ نفر جذب دستگاههای اجرایی استان قم خواهند شد که از این تعداد ۲۳۸ نفر طی آزمون استخدام برگزار شده، ۱۲۵ نفر از خانوادههای جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد و ۲۵۰ نفر نیز به طور اختصاصی از فرزندان شهدا جذب خواهند شد. معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار قم در پایان گفت: از هزار نفر نیروی در نظر گرفته شده در طرح مهرآفرین استان قم، ۱۰۰ نفر برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی در نظر گرفته خواهد شد که طی آزمون یک اختصاصی این کار صورت خواهد گرفت. ه امام خامنهای (مدظلهالعالی) طول عمر توأم با عزت و سلامتی عنایت فرماید، ارواح طیبهی شهیدان عزیز و مجاهدان راه حق را که در راه انقلاب اسلامی فداکاری کردند مشمول رحمت و برکت و فیض خود قرار دهد، و ما را خادمینی مطلوب مردم، مجذوب در ولایت، محبوب حضرت ولیعصر (عج) و ثابت قدم در راه انقلاب اسلامی قرار دهد.
بدینوسیله به اطلاع داوطلبان محترم می رساند، نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد ماه سال ۹۱ دستگاه های اجرایی استان قم، به تفکیک دستگاهی، در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم به نشانیghom.ir قابل مشاهده می باشد.
قبل از مشاهده، توجه به نکات ذیل ضروری است:
- استخراج نتایج بر اساس مندرجات آگهی استخدام و با رعایت ضوابط سهمیه ای، دستورالعملها و آئیننامههای مربوطه صورت گرفته است.
- نتایج اعلام شده صرفا سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی است و از پذیرفته شدگان این مرحله برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون بعد از طی مراحل مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت.
- رفع هرگونه ابهام و یا اشکال فقط از طریق دستگاه اجرایی شغل مورد تقاضا امکانپذیر می باشد.
جدول زمان بندی مصاحبه حضوری اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان
ردیف
روز و تاریخ
ساعت
محل مورد تقاضا
عنوان رشته شغلی
منابع مصاحبه
۱
یک شنبه ۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس انتظامی
دستور العمل خدمتی گارد ، قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست
۲
یک شنبه ۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس فنی و مهندسی
مقررات ملی ساختمان و نشریات مرتبط
۳
یک شنبه ۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس فناوریهای نوین
شبکه،پایگاه داده ، برنامه نویسی ، طراحی وب سا یت ، مباحث عمومی رایانه ( نرم افزار و سخت افزار )
۴
یک شنبه ۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس فناوریهای اطلاعات
شبکه،پایگاه داده ، برنامه نویسی ، طراحی وب سایت ، مباحث عمومی رایانه ( نرم افزار و سخت افزار )
۵
یک شنبه ۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس کتابداری
فهرست نویسی : اصول و روشها ، دکتر رحمت الله فتاحی ، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد .
۲ – مروری بر اطلاعات و اطلاع رسانی : دکتر عباس حری انتشارات هئیت امنای کتابخانه های کشور .
۳ – کتابخانه و کتابداری : علی مزینانی انتشارت سمت . ۴ – مرجع شناسی ،شناخت خدمات و کتابهای مرجع : نصرالله مرادی انتشارات فرهنگ معاصر
۶
دوشنبه ۵/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس آمار
روشهای آماری ، نمونه گیری ، نرم افزار مختلف
۷
دوشنبه ۵/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سرو آباد ، کامیاران
کارشناس پایش و آزمایشگاه
- آلودگی محیط زیست ( آب و هوا ، خاک ، صوت ): مینو دبیری ، آلودگی محیط زیست (آب ، خاک و هوا ) افیونی ، عرفان منش ، آلودگی هوا : منصور غیاث الدین
۸
سه شنبه ۶/۱۲/۹۲
۳۰/۷
بانه ، سقز،مریوان ، کامیاران ،دهگلان
کارشناس حقوقی
قانون خدمات کشوری ، قانون کار ، قانون مرتبط با محیط زیست و کلیه دروس دوره کارشناسی رشته حقوق
۹
چهار شنبه ۷/۱۱/۹۲
۳۰/۷
بیجار ، قروه ، دیواندره ، سنندج
کارشناس حقوقی
قانون خدمات کشوری ، قانون کار ، قانون مرتبط با محیط زیست و کلیه دروس دوره کارشناسی رشته حقوق
۱۰
پنج شنبه
۸/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
مسئول دفتر
قانون خدمات کشوری ، قانون کار، شیوه مکاتبات اداری ، امور دفتری ، بایگانی اسناد ، ارتباطات اداری
۱۱
پنج شنبه
۸/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سقز ، مریوان ، بانه
مسئول خدمات اداری
قانون خدمات کشوری ، قانون کار، شیوه مکاتبات اداری ، امور دفتری ، بایگانی اسناد ، ارتباطات اداری ، کارپردازی ، شیوه های انبار داری
۱۲
شنبه
۱۰/۱۲/۹۲
۳۰/۷
بیجار ، قروه ، کامیاران
مسئول خدمات اداری
قانون خدمات کشوری ، قانون کار، شیوه مکاتبات اداری ، امور دفتری ، بایگانی اسناد ، ارتباطات اداری ، کارپردازی ، شیوه های انبارداری
۱۳
سه شنبه
۱۳/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سرو آباد
مامور اجرایی محیط زیست
راهنمای صحرایی پستانداران ایران ( هوشنگ ضیایی ) راهنمای صحرایی پرندگان ایران ( جمشید منصوری ) آلودگی محیط زیست ( هوا ، آب ، خاک ، صوت ) مینو دبیری
۱۴
چهار شنبه
۱۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
مریوان ، بیجار ، قروه ،سقز ، کامیاران
مامور اجرایی محیط زیست
راهنمای صحرایی پستانداران ایران ( هوشنگ ضیایی ) راهنمای صحرایی پرندگان ایران ( جمشید منصوری ) آلودگی محیط زیست ( هوا ، آب ، خاک ، صوت ) مینو دبیری
یاد آوری :
۱ – از افرادی که بعد از ساعت ۳۰/۷ مراجعه نمایند مصاحبه بعمل نخواهد آمد .
۲ – از مصاحبه شوندگان در خواست می نماید جهت دریافت دعوت نامه مصاحبه به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان مورد تقاضا مراجعه نمایند .
********* اطلاعیه *********
به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اداره کل حفاظت محیط زیست استان می رساند، با توجه به رشته شغلی مورد تقاضا،لازم است طبق جدول زمانبندی زیر وبا همراه داشتن اصل و کپی مدارک مربوطهبه کارگزینی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان واقع درسنندج خیابان پاسداران پشت پارک دیدگاه مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
۱– پوشه(بارنگ سفید )
۲– اصل و تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)
۳– اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو)
۴– اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده شده مورد قبول نیست)
۵– اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران
۶ – اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح
۷- اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح
۹- اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست)
تذکر : تحویل مدارک مذکور ، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبتنام بوده و هیچگونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمیکند. همچنین اعلام نتایج قطعی آزمون، منوط به اتمام فرایند مصاحبه و گزینش است.
روز
تاریخ
عنوان
چهارشنبه
۹۲/۷/۱۷
تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کارشناس آمار ، کتابدار ، فنی و مهندسی ، کارشناس امور انتظامی ، فن آوری اطلاعات ، فن آوری نوین
شرکت کننده محترم ، لطفا در روز آزمون علمی – تخصصی راس ساعت مقرر (ساعت ۷:۳۰)در محل آزمون با در دست داشتن رزومه حضور بهم رسانید ، در غیر اینصورت مسئولیت عدم حضور به موقع به عهده شخص شرکت کننده می باشد .
۱- سامانه اطلاعات جغرافیائی کاربردی . تالیف دکترعلی اصغر درویش صفت ودکتر مهتاب پیرباوقار. انتشارات جهاد دانشگاهی
۲- سنجش ازدوربرای مدیران GIS ترجمه دکتر علی اصغر درویش صفت ود ودکتر مهتاب پیرباوقار. انتشارات دانشگاه تهران
۳- ارزیابی وبرنامه ریزی محیط زیست با سامانه اطلاعات جغرافیائی . دکتر مجید مخدوم و دکتر علی اصغر درویش صفت انتشارات دانشگاه تهران
ب ) منابع علمی برای کارشناس جنگل ومرتع:
۱-جنگلکاری درخشکبوم . دکتر محمد حسین جزیره ای انتشارات دانشگاه تهران
۲- مدیریت جنگلهای زاگرس . دکتر محمد فتاحی .انتشارات موسسه تحقیقات جنگلها ومراتع
۳- جنگلکاری ونهالستانهای جنگلی .دکتر احمد مصدق انتشارات دانشگاه تهران .
۴- اکولوژی دکتر محمدرضا اردکانی انتشارات دانشگاه تهران
۵- اصول هیدرولوژی کاربردی . دکترامین علیزاده انتشارات دانشگاه امام رضا
۶- مبارزه با فرسایش واصلاح آبخیزها . دکتر فیروزفیروز نخجوانی انتشارات دانشگاه تهران
۷- مرتع ومرتعداری درایران . دکتر محمدرضا مقدم
۸- سیاستهای مرتع داری درایران . نگهدار اسکندری . عسکرعلیزاده وفاطمه مهدوی
۹- مبانی جنگلداری ایرج حسن زاده . انتشارات دانشگاه گیلان
۱۰- جنگلداری علمی – علمی .غلامعلی بنان انتشارات سازمان جنگلبانی ایران
۱۱- بیشه زراعی . تقی شامخی انتشارات دانشگاه تهران
۱۲- قوانین ومدیریت منابع طبیعی . تقی شامخی . انتشارات دانشگاه تهران
ج ) منابع علمی برای کمک کارشناس آبخیزداری جنگل ومرتع :
۱- اصول هیدرولوژی کاربردی . دکترامین علیزاده انتشارات دانشگاه امام رضا
۲- مبارزه با فرسایش واصلاح آبخیزها . دکتر فیروز فیروز نخجوانی انتشارات دانشگاه تهران
۳- مرتع ومرتعداری درایران . دکتر محمدرضا مقدم
۴- سیاستهای مرتع داری درایران . نگهدار اسکندری . عسکرعلیزاده وفاطمه مهدوی
۵- مبانی جنگلداری ایرج حسن زاده . انتشارات دانشگاه گیلان
۶- جنگلداری علمی – علمی .غلامعلی بنان انتشارات سازمان جنگلبانی ایران
۷- بیشه زراعی . تقی شامخی انتشارات دانشگاه تهران
۸- قوانین ومدیریت منابع طبیعی . تقی شامخی . انتشارات دانشگاه تهران
منابع علمی برای کارشناس و کمک کارشناس اموراداری ؛ مطبوعات وحقوق :
دروس دوره های فوق درزمان تحصیل دردانشگاه وآشنائی با قوانین ومقررات منابع طبیعی وآشنائی با رشته شغلی مورد تقاضا
منابع علمی برای کارشناس خدمات ماشینی:
شبکه: تئوری وعملی – برنامه نویسی : تئوری وعملی – طراحی سایت : تئوری وعملی – سیستم عامل : تئوری وعملی – مباحث عمومی نرم افزار وسخت افزار
مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان گفت: با توجه به برگزاری مراحل نهایی و گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی، اسامی این افراد بزودی به دستگاه های اجرایی استان اعلام می شود.
اسعد یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرایند استخدام نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان از محل سهمیه استخدامی سال ۹۰ ، طبق قوانین و مقررات و دستورالعمل های ابلاغ شده به استانداری کردستان در حال انجام است.
وی گفت: از هزار و ۳۱۲ سهمیه استخدامی استان، ۹۹۶ نفر از طریق نشر آگهی و ۳۱۶ نفر هم سهمیه بنیاد شهید و بدون برگزاری آزمون در ۲۶ دستگاه اجرایی استان جذب خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه در این آزمون ۱۵ هزار و ۱۲ نفر شرکت کردند گفت: برای جذب این افراد دو مرحله آزمون در ۲۷ بهمن سال ۹۱ و نیز ۳۱ اردیبهشت امسال برگزار شد.
وی تصریح کرد: آزمون های استخدامی در ۲۸ حوزه دانشگاهی و آموزشی در استان برگزار شد.
مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان افزود: پس از برگزاری آزمون های عمومی و تخصصی نتایج سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از طریق وب سایت استانداری به اطلاع شرکت کنندگان رسید.
وی گفت: در مرحله بعدی، دستگاه های اجرایی ضمن دعوت از پذیرفته شدگان، نسبت به تطبیق مدارک آنها اقدام کرده و افراد برتر برای مراحل گزینش معرفی شدند.
یوسفی گفت: تا کنون مصاحبه عملی پذیرفته شدگان هشت دستگاه از ۲۶ دستگاه اجرایی استان از جمله دامپزشکی، سازمان زندان ها، انتقال خون، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هواشناسی، امور مالیاتی، راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی انجام شده است.
به گفته وی طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، مصاحبه عملی سایر دستگاه ها نیز تا پایان سال جاری انجام می شود و در نهایت پذیرفته شدگان نهایی جهت جذب و تشکیل پرونده به دستگاه های اجرایی معرفی می شوند.ک/۳
به اطلاع میرساند تاریخ مصاحبه علمی سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان در آزمون از تاریخ ۲۲/۱۰/۹۲ لغایت ۱۰/۱۱/۹۲ برگزار میگردد ، که ۱۰ روز قبل از تاریخ مصاحبه تاریخ دقیق هر رشته شغلی اعلام میگردد
قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۱۳۹۱ خواهشمند است به منظور تطبیق مدارک مقتضی است حداکثر تا تاریخ۳۰/۰۷/۱۳۹۲ با به همراه داشتن مدارک ذیل به امور اداری اداره کل مالیاتی مراجعه فرمائید. اصل مدارک:شناسنامه-کارت ملی-کارت پایان خدمت-مدرک تحصیلی-مدارک ایثارگری-مدارک دال بر بومی بودن (عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی می گردد)
به اطلاع پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۷ اداره کل انتقال خون کردستان می رساند جهت انجام مصاحبه علمی – تخصصی در رشته های شغلی پزشک – مسئول امور انتقال خون (کاردان امور انتقال خون) – کارگزین روز شنبه ۱۳۹۲/۸/۴ رأس ساعت ۸ صبح در اداره کل انتقال خون کردستان واقع در سنندج خیابان پاسداران چهارراه حافظ مراجعه نمایند. شایان ذکر است مصاحبه رشته شغلی مامور حراست متعاقباً اعلام خواهد گردید.
افرادی که دارای مقاله علمی تائید شده، تالیف و ترجمه می باشند و یا دوره های رسمی آموزشی را در رابطه با رشته شغلی مورد تقاضا طی نموده می توانند در روز برگزاری مصاحبه نسبت به ارائه آن اقدام نمایند.
اطلاعیه اداره کل اموراقتصادی ودارائی استان کردستان درخصوص پذیرفته شدگان
مرحله دومآزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱
به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اداره کل اموراقتصادی ودارائی استان می رساند ، با توجه به رشته شغلی موردتقاضا ، لازم است حداکثر تا تاریخ ۲۰/۰۷/۹۲ باهمراه داشتن اصل وکپی مدارک مربوطه به اموراداری اداره کل اموراقتصادی ودارائی استان واقع درخیابان پاسداران مراجعه نمایند:
۱- اصل وتصویرشناسنامه ( تمامی صفحات)
۲- اصل وتصویرکارت ملی( پشت ورو)
۳- اصل وتصویرمدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت ازتحصیل(سایرمدارک ازجمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده شده قابل قبول نمی باشد)
۴- اصل وتصویرکارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای برادران
۵- اصل وتصویر گواهی ایثارگری
۶- اصل وتصویرمدارک دال برمعلولیت ازمراجع ذیصلاح
۷- اصل وتصویرمدارک دال بربومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابرمندرجات آگهی استخدام تبصره : درصورتی که محل تولدمندرج درشناسنامه منطبق بامحل جغرافیای شغل مورد تقاضا باشد سایرمدارک موردنیاز نمیباشد.
۸- ۶ قطعه عکس ۴*۳
تحویل مدارک مذکورصرفاً جهت بررسی صحت اظهارات داوطلب درزمان ثبت نام بوده وهیچ گونه حقی برای قبولی درآزمون ایجاد نمی کند . همچنین اعلام نتایج قطعی آزمون منوط به اتمام فرایند مصاحبه وگزینش می باشد.
( جدول زمانبندی مصاحبه حضوری )
روز
تاریخ
ساعت شروع
عنوان
شنبه
۱۸/۸/۹۲
۳۰/۸الی ۳۰/۱۴
مصاحبه حضوری متقاضیان رشته شغلی کارشناس برنامه وبودجه(۳۰/۸الی ۱۰) – مسئول دفتر ،کارگزین( ۱۰الی ۱۲) – آمارشناس (۱۲الی ۳۰/۱۴)
یکشنبه
۱۹/۸/۹۲
۳۰/۸الی ۳۰/۱۴
مصاحبه حضوری متقاضیان رشته شغلی ممیز حساب اموال – کمک ممیز حساب اموال( ۳۰/۸الی ۱۲) – برنامه نویس سیستم( ۱۲الی ۳۰/۱۴)
دوشنبه
۲۰/۸/۹۲
۳۰/۸الی ۳۰/۱۴
مصاحبه حضوری متقاضیان رشته شغلی کارشناس مطالعات اقتصادی (۳۰/۸الی ۳۰/۱۰)– کارشناس سرمایه گذاری (۳۰/۱۰الی ۳۰/۱۴)
نکته مهم:
- داوطلبان محترم باید نیم ساعت قبل ازساعات تعیین شده درمحل اداره کل اموراقتصادی ودارائی استان کردستان حضورداشته باشند