به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، صبح امروز دوشنبه نتایج آزمون استخدامی مورخ (۲۶/۱۲/۹۰) موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دستگاه های اجرایی استان گلستان اعلام شد.
در این اطلاعیه تذاکراتی به شرح ذیل آمده است :
تذکر ۱: پذیرفته شدگان ملزم به سپردن تعهد محضری مبنی بر « خدمت به مدت ۱۰ سال در محل جغرافیایی مورد انتقال » بوده و پس از پذیرفته شدن در آزمون استخدامی حق تغییر محل جغرافیایی خود را تا مدت تعیین شده نخواهند داشت و در صورت تغییر محل خدمت در طول مدت مذکور حکم پیمانی آنان لغو خواهد شد. تذکر ۲: در صورتی که نفرات اصلی تمایلی به استخدام در محل انتخابی خود نداشته باشند، ضروری است انصراف خود را کتباً به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری اعلام نمایند؛ در غیر این صورت، فرد پذیرفته شده، هیچگونه ادعایی مبنی بر استخدام از این محل نمی تواند داشته باشد. تذکر ۳: افرادی که اسامی آنها در جدول ذیل آمده است، ضروری است حداکثر تا تاریخ ۱۶/۱۰/۹۱ به اداره کل مربوطه مراجعه نموده و مدارک ذیل را به امور اداری آن دستگاه ها تحویل نمایند؛ عدم مراجعه در موعد مقرر، به منزله انصراف تلقی خواهد شد و فرد پذیرفته شده هیچگونه حقی مبنی بر استخدام از این محل نخواهد داشت.
۱٫ تصویر آخرین مدرک تحصیلی ۲٫ تصویر تمام صفحات شناسنامه ۳٫تصویر کارت ملی (پشت و رو) ۴٫ تصویر برگ پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه اقایان)
۵٫ دو قطعه عکس ۴*۳ جدید، تمام رخ، پشت نویسی شده…
برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی اینجا را کلیک نمایید.
خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاههای دولتی بر اساس مجوزها و انتشار آگهی اقدام به جذب نیرو میکنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری امروز در بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی، برای استخدام نیروهای مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان گچساران که در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: حوزه برگزاری آزمون استخدامی نیروهای شبکه بهداشت و درمان گچساران علیرغم تعداد کم سهمیه ۲۰ نفری مورد نیاز، حدود یکهزار و ۵۰ نفر شرکتکننده در سطوح مختلف داشت.
وی با تأکید بر اینکه برگزاری آزمون از نظم و انضباط خاصی برخوردار بود، افزود: شرکت کنندگان در این آزمون از نحوه ارتباط و و محتوای موارد امتحانی آزمون راضی بودند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امیدواریم سایر مراحل این استخدام از گزینش تا مرحله جذب، استخدام و برقراری حقوق مراحل قانونی خود را طی کند تا همه مردم ما این دیدگاه را داشته باشند که امروز در همه دستگاههای دولتی اداراتی که دارای مجوز جذب نیرو از وزیر مربوط یا شورای عالی توسعه منابع انسانی هستند، بر اساس مجوزها و انتشار آگهی نیرو جذب میکنند.
صابری خاطرنشان کرد: اقدامات و مدلهایی که در گذشته خلاف روند و روال معمول منجر به جذب نیرو اعم از نیروی با کیفیت، بدون کیفیت و غیرمرتبط میشد، منسوخ شده و زمینهای ندارد.
وی از مردم خواست تا جهت جذب و استخدام در دستگاههای دولتی با مراجعه به آگهیهای منتشر شده رسمی اقدام به شرکت در آزمونهای استخدامی کنند.
داوطلب گرامی برای مشاهده نتیجه آزمون، از طریق یکی از گزینه های زیر اطلاعات شخصی خود را وارد و روی دکمه ” مشاهده نتیجه ” کلیک نمایید.
- در “جستجو بر اساس سایر مشخصات” جستجو بر اساس همه مشخصات انجام میشود و لازمست که کلیه مشخصات با اطلاعات صحیح پر گردند.
تذکر۱: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده اند به دستگاه اجرایی مورد تقاضا در فرم آگهی استخدام مراجعه نمایند.
تذکر۲: داوطلبانی که نسبت به نمره یا نتیجه آزمون خود اعتراض دارند، درخواست کتبی خود را به دستگاه اجرایی مورد تقاضا در فرم آگهی استخدام ارسال نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.
مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان صبح چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان کرمان گفت: باید خدمت رسانی و حل مشکلات مردم در راس امور قرار گیرد.
وی اذعان داشت: در سال ۹۱ جذب نیرو بدون هیچ گونه برنامه ریزی و در نظر گرفتن منبعی برای تامین اعتبار صورت گرفت.
گرامی ادامه داد: این امر سبب شده که در حال حاضر برای جذب نیروی جدید با کمبود اعتبار مواجه باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان اذعان داشت: تنها دستگاه هایی می توانند جذب نیروی جدید داشته باشند که از محل بازنشستگی و یا صرفه جویی تامین اعتبار کنند.
وی در ادامه از گسترش فعالیت های دفاتر پیشخوان خبر داد و افزود: بیشتر فعالیت های مربوط به ثبت احوال از طریق دفاتر پیشخوان در شهرها و روستاها انجام می شود.
به اطلاع دواطلبین آزمون ۹۱/۰۳/۲۶ اداره کل ثبت اسناد و املاک کرمان می رساند اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره در ادامه آمده است لازم است عزیزانی که پذیرفته شده اند به همراه مدارک زیر حداکثر تا روز پنج شنبه ۹۱/۰۳/۲۶ به کارگزینی اداره کل مراجعه نمایند
۱- دو قطعه عکس ۴*۳
۲- کپی شناسنامه از تمام صفحات
۳- کپی کارت ملی
۴- کپی کارت پایان خدمت یا معافیت
۵- کپی مدرک تحصیلی
۶- در صورت استفاده از سهمیه ایثارگری نامه از مراجع ذیصلاح
خواشمند است پذیرفته شدگان این آزمون در اسرع وقت به منظور طی مراحل بعدی استخدام به امور اداری اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان مراجعه نمایند .
با اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ۹۹ نیروی جدید بزودی فعالیت خود را در حوزه این اداره کل آغاز خواهند کرد. مهندس بلوردی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۱۴۰۰ نفر در مرحله اول آزمون استخدامی این اداره کل و در ۱۶ رشته شغلی به رقابت پرداختند. مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان افزود: از بین این افراد ۱۵۲ نفر با دستیابی به حد نصاب نمره، به مصاحبه تخصصی دعوت شدند که با انجام مراحل مختلف از جمله مصاحبه تخصصی، توانمندیها و مهارت، کامپیوتر و روانشناسی ۸۱ نفر پذیرش شدهاند. وی تصریح کرد: همچنین ۱۸ نفر از خانواده های ایثارگران نیز در رشته های مورد نیاز، در این اداره کل مشغول به کار خواهند شد. مهندس بلوردی با اشاره به انجام مراحل گزینش پذیرفته شدگان ۵/۱ برابر ظرفیت خاطرنشان کرد: با پایان مرحله گزینش و انجام امور اداری مربوطه، این افراد فعالیت خود را در ادارهکل راه و شهرسازی جنوب کرمان و ۸ اداره تابعه این اداره کل آغاز خواهند کرد. مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان تاکید کرد: با توجه به تاسیس این اداره کل در اواخر سال ۸۶، کمبود نیروی انسانی از معضلات پیش رو بود که با برگزاری این آزمون و آزمون های قبلی بخش عمدهای از چارت سازمانی تکمیل شده است. اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در پی اولین سفر هیات دولت به این منطقه و بر اساس مصوبه ستاد راهبری و هماهنگی توسعه جنوب این استان، در دیماه سال ۱۳۸۶ با عنوان اداره کل راه و ترابری تاسیس و فعالیت خود را مستقل از مرکز استان آغاز کرد، و در ۵ سال گذشته منشا خدمات بسیاری بوده است.
سعید عیناللهی اعلام کرد: با دستور و تأکید ویژه مهندس پیریایی استاندار قم نتایج آزمون استخدامی استانداری قم اعلام شد و در دسترس شرکتکنندگان قرار گرفت. وی افزود: در این آزمون که خرداد ماه امسال برگزار شد در نهایت ۲۳۸ نفر جذب دستگاههای استان خواهند شد که نتایج اولیه و سه برابر ظرفیت آن اعلام گردید که شرکت کنندگان برای دیدن نتایج افراد پذیرفته شده میتوانند به سایت استانداری قم به آدرس: http://www.ghom.ir مراجعه کنند. به گفته عیناللهی گزینش و مصاحبه تخصصی افراد پذیرفته شده در این آزمون به صورت متمرکز در اداره کل منابع استان استانداری قم انجام خواهد گرفت. معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار قم این استخدام را بخشی از مرحله اول طرح مهر آفرین عنوان کرد و گفت: برای ادامه جذب نیرو در طرح مهر آفرین به دستگاههای اجرایی استان اعلام شد که پستهای مورد نیاز دستگاه خود را احصا کنند و در نهایت با توجه به نیازهای دستگاههای اجرایی استان قم سهمیه بندی مورد نظر صورت خواهد گرفت. وی در ادامه به تشریح طرح مهر آفرین در استان قم پرداخت و اظهار داشت: کل سهمیه اختصاصی طرح مهر آفرین به استان قم هزار نفر اعلام شده است که طی سالهای ۹۱ تا ۹۴ جذب دستگاههای اجرایی استان قم خواهند شد. عیناللهی افزود: در مرحله اول اجرایی این طرح ۶۱۳ نفر جذب دستگاههای اجرایی استان قم خواهند شد که از این تعداد ۲۳۸ نفر طی آزمون استخدام برگزار شده، ۱۲۵ نفر از خانوادههای جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد و ۲۵۰ نفر نیز به طور اختصاصی از فرزندان شهدا جذب خواهند شد. معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار قم در پایان گفت: از هزار نفر نیروی در نظر گرفته شده در طرح مهرآفرین استان قم، ۱۰۰ نفر برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی در نظر گرفته خواهد شد که طی آزمون یک اختصاصی این کار صورت خواهد گرفت. ه امام خامنهای (مدظلهالعالی) طول عمر توأم با عزت و سلامتی عنایت فرماید، ارواح طیبهی شهیدان عزیز و مجاهدان راه حق را که در راه انقلاب اسلامی فداکاری کردند مشمول رحمت و برکت و فیض خود قرار دهد، و ما را خادمینی مطلوب مردم، مجذوب در ولایت، محبوب حضرت ولیعصر (عج) و ثابت قدم در راه انقلاب اسلامی قرار دهد.
بدینوسیله به اطلاع داوطلبان محترم می رساند، نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد ماه سال ۹۱ دستگاه های اجرایی استان قم، به تفکیک دستگاهی، در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم به نشانیghom.ir قابل مشاهده می باشد.
قبل از مشاهده، توجه به نکات ذیل ضروری است:
- استخراج نتایج بر اساس مندرجات آگهی استخدام و با رعایت ضوابط سهمیه ای، دستورالعملها و آئیننامههای مربوطه صورت گرفته است.
- نتایج اعلام شده صرفا سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی است و از پذیرفته شدگان این مرحله برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل خواهد آمد و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون بعد از طی مراحل مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت.
- رفع هرگونه ابهام و یا اشکال فقط از طریق دستگاه اجرایی شغل مورد تقاضا امکانپذیر می باشد.
جدول زمان بندی مصاحبه حضوری اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان
ردیف
روز و تاریخ
ساعت
محل مورد تقاضا
عنوان رشته شغلی
منابع مصاحبه
۱
یک شنبه ۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس انتظامی
دستور العمل خدمتی گارد ، قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست
۲
یک شنبه ۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس فنی و مهندسی
مقررات ملی ساختمان و نشریات مرتبط
۳
یک شنبه ۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس فناوریهای نوین
شبکه،پایگاه داده ، برنامه نویسی ، طراحی وب سا یت ، مباحث عمومی رایانه ( نرم افزار و سخت افزار )
۴
یک شنبه ۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس فناوریهای اطلاعات
شبکه،پایگاه داده ، برنامه نویسی ، طراحی وب سایت ، مباحث عمومی رایانه ( نرم افزار و سخت افزار )
۵
یک شنبه ۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس کتابداری
فهرست نویسی : اصول و روشها ، دکتر رحمت الله فتاحی ، انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد .
۲ – مروری بر اطلاعات و اطلاع رسانی : دکتر عباس حری انتشارات هئیت امنای کتابخانه های کشور .
۳ – کتابخانه و کتابداری : علی مزینانی انتشارت سمت . ۴ – مرجع شناسی ،شناخت خدمات و کتابهای مرجع : نصرالله مرادی انتشارات فرهنگ معاصر
۶
دوشنبه ۵/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
کارشناس آمار
روشهای آماری ، نمونه گیری ، نرم افزار مختلف
۷
دوشنبه ۵/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سرو آباد ، کامیاران
کارشناس پایش و آزمایشگاه
- آلودگی محیط زیست ( آب و هوا ، خاک ، صوت ): مینو دبیری ، آلودگی محیط زیست (آب ، خاک و هوا ) افیونی ، عرفان منش ، آلودگی هوا : منصور غیاث الدین
۸
سه شنبه ۶/۱۲/۹۲
۳۰/۷
بانه ، سقز،مریوان ، کامیاران ،دهگلان
کارشناس حقوقی
قانون خدمات کشوری ، قانون کار ، قانون مرتبط با محیط زیست و کلیه دروس دوره کارشناسی رشته حقوق
۹
چهار شنبه ۷/۱۱/۹۲
۳۰/۷
بیجار ، قروه ، دیواندره ، سنندج
کارشناس حقوقی
قانون خدمات کشوری ، قانون کار ، قانون مرتبط با محیط زیست و کلیه دروس دوره کارشناسی رشته حقوق
۱۰
پنج شنبه
۸/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سنندج
مسئول دفتر
قانون خدمات کشوری ، قانون کار، شیوه مکاتبات اداری ، امور دفتری ، بایگانی اسناد ، ارتباطات اداری
۱۱
پنج شنبه
۸/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سقز ، مریوان ، بانه
مسئول خدمات اداری
قانون خدمات کشوری ، قانون کار، شیوه مکاتبات اداری ، امور دفتری ، بایگانی اسناد ، ارتباطات اداری ، کارپردازی ، شیوه های انبار داری
۱۲
شنبه
۱۰/۱۲/۹۲
۳۰/۷
بیجار ، قروه ، کامیاران
مسئول خدمات اداری
قانون خدمات کشوری ، قانون کار، شیوه مکاتبات اداری ، امور دفتری ، بایگانی اسناد ، ارتباطات اداری ، کارپردازی ، شیوه های انبارداری
۱۳
سه شنبه
۱۳/۱۲/۹۲
۳۰/۷
سرو آباد
مامور اجرایی محیط زیست
راهنمای صحرایی پستانداران ایران ( هوشنگ ضیایی ) راهنمای صحرایی پرندگان ایران ( جمشید منصوری ) آلودگی محیط زیست ( هوا ، آب ، خاک ، صوت ) مینو دبیری
۱۴
چهار شنبه
۱۴/۱۲/۹۲
۳۰/۷
مریوان ، بیجار ، قروه ،سقز ، کامیاران
مامور اجرایی محیط زیست
راهنمای صحرایی پستانداران ایران ( هوشنگ ضیایی ) راهنمای صحرایی پرندگان ایران ( جمشید منصوری ) آلودگی محیط زیست ( هوا ، آب ، خاک ، صوت ) مینو دبیری
یاد آوری :
۱ – از افرادی که بعد از ساعت ۳۰/۷ مراجعه نمایند مصاحبه بعمل نخواهد آمد .
۲ – از مصاحبه شوندگان در خواست می نماید جهت دریافت دعوت نامه مصاحبه به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان مورد تقاضا مراجعه نمایند .
********* اطلاعیه *********
به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله دوم آزمون استخدامی مورخ ۲۷/۱۱/۹۱ اداره کل حفاظت محیط زیست استان می رساند، با توجه به رشته شغلی مورد تقاضا،لازم است طبق جدول زمانبندی زیر وبا همراه داشتن اصل و کپی مدارک مربوطهبه کارگزینی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان واقع درسنندج خیابان پاسداران پشت پارک دیدگاه مراجعه نمایند.
مدارک مورد نیاز:
۱– پوشه(بارنگ سفید )
۲– اصل و تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)
۳– اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو)
۴– اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده شده مورد قبول نیست)
۵– اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران
۶ – اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح
۷- اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح
۹- اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست)
تذکر : تحویل مدارک مذکور ، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبتنام بوده و هیچگونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمیکند. همچنین اعلام نتایج قطعی آزمون، منوط به اتمام فرایند مصاحبه و گزینش است.
روز
تاریخ
عنوان
چهارشنبه
۹۲/۷/۱۷
تحویل و بررسی مدارک متقاضیان رشته شغلی کارشناس آمار ، کتابدار ، فنی و مهندسی ، کارشناس امور انتظامی ، فن آوری اطلاعات ، فن آوری نوین